• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe maak je een VPN aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaltaDoom

Gewaardeerd
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.008
Waarderingsscore
3
Hallo,

Wil iemand mij helpen bij het aanmaken van een VPN aansluiting. Werk met Windows 10, de laatste versie. Ga waarschijnlijk in zee gaan met IPVanisch. Heb hier helemaal geen ervaring mee, dus als je zo vriendelijk wil zijn, kan de uitleg gedetailleerd? Hartelijk bedankt hiervoor.
Mvg,
 
Zo te zien leggen ze dat bij IPVanish middels 2 filmpjes keurig uit : Klik
Kijk ook even hier : Klik
 
Ik weet niet je bedoeling er mee, maar ik gebruik "hide me VPN" als je gratis 2 GB op zijn, kun je eenvoudig je account weer voor gratis 2 GB instellen!
Het is nog snel ook, en veel keuze wat betreft landen van waaruit je verbinding maakt met internet!
 
Prutser bedankt voor jou tip!
Ik was al een tijdje aan het kijken voor een gratis versie, maar kon niet echt iets vinden.
Ze hadden allemaal verschillende beperkingen.
 
Geen dank aarie25, ik heb al verschillende keren mijn account gratis vernieuwt, en het werkt ook nog prima!
 
De Vpn schermt dus mij ip adres overal af?
Moet ik trouwens steeds een weblink openen of gaat dit automatisch via bijvoorbeeld Chrome?
 
De Vpn schermt dus mij ip adres overal af?
Moet ik trouwens steeds een weblink openen of gaat dit automatisch via bijvoorbeeld Chrome?
Je moet de VPN zelf activeren en deactiveren. (ik gebruik hem zelf voor korte momenten!)
Zolang de vpn actief is, zien ze je werkelijke IP adres niet
, het op dat ogenblik gebruikte IP adres, staat in het venster van hide my VPN.
Bedoel je het zo?
 
Ja dat is duidelijk.
Is hij in elke browser te gebruiken?
Of heb je dan een website waarvan je moet surfen?
 
Ja dat is duidelijk.
Is hij in elke browser te gebruiken?
Of heb je dan een website waarvan je moet surfen?

Nee hoor, het is een op zich zelf staand VPN, of je nu werkt met firefox of grome, maakt niet uit!
je kunt dus je eigen browser gebruiken, die surft dan via je VPN, bv vanuit een Canadees ip adres!
De webbrowser Tor, heb ik ook wel ééns gebruikt, dat gaat wel trager!
 
Ik zal het van de week eens uitproberen.
Bedankt voor alle informatie!
 
Geen dank, als je ergens niet uitkomt, hoor ik dat graag!
 
Ik zelf heb al veel geprobeerd, en ik blijf bij astril. Je betaald er wel wat voor, maar de snelheids verlies is nihil.
 
Ik zelf heb al veel geprobeerd, en ik blijf bij astril. Je betaald er wel wat voor, maar de snelheids verlies is nihil.
Voor als je het af en toe gebruikt, is hyde my ip, prima geschikt. Prijzen verschillen niet zo veel.
 
Windscribe is ook een goeie. Er is een betaalde versie, maar bij de gratis versie heb je 10 GB per maand. Met een speciale code (50GBFREE) die je bij het aanmelden bij Windscribe kan invoeren, krijg je 50 GB per maand. De software die je daarvoor moet installeren werkt erg makkelijk en ook in diverse reviews komt Windscribe goed uit de bus (ook wat betreft logging, waar zij dus helemaal niet aan doen!). Optimale privacy dus!
 
Windscribe is ook een goeie. Er is een betaalde versie, maar bij de gratis versie heb je 10 GB per maand. Met een speciale code (50GBFREE) die je bij het aanmelden bij Windscribe kan invoeren, krijg je 50 GB per maand. De software die je daarvoor moet installeren werkt erg makkelijk en ook in diverse reviews komt Windscribe goed uit de bus (ook wat betreft logging, waar zij dus helemaal niet aan doen!). Optimale privacy dus!

Ik heb deze eens erop gezet, maar ik moet zeggen dat wat super goed.
Makkelijk in gebruik en gratis.
Bedankt voor de goede tip!
 
Windscribe is ook een goeie. Er is een betaalde versie, maar bij de gratis versie heb je 10 GB per maand. Met een speciale code (50GBFREE) die je bij het aanmelden bij Windscribe kan invoeren, krijg je 50 GB per maand. De software die je daarvoor moet installeren werkt erg makkelijk en ook in diverse reviews komt Windscribe goed uit de bus (ook wat betreft logging, waar zij dus helemaal niet aan doen!). Optimale privacy dus!
Ik ga dat zeker ook even uitproberen
 
Ik heb het getest met een speed test en hij doet wat hij moet doen. Ook 50Gb werkt zonder problemen.
 
Ik heb het getest met een speed test en hij doet wat hij moet doen. Ook 50Gb werkt zonder problemen.
Dan heb je een mooi programma, die aan je wensen voldoet.
 
Ja klopt, ik vraag mij altijd alleen of er geen addertje onder het gras zit. Die bedrijven moeten ook geld verdienen. Maar we zullen zien :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan