• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe moet ik Bios update uitvoeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het gevonden aarie. Heb handmatig updates laten ophalen en met de KB4058258 update komt de .214 versie aan bod. Heb deze op mijn beide pc's kunnen downloaden en installeren. Zal dus nu afwachten als deze stabiel blijft zeker? En als hij de komende uren niet meer vastloopt zal ik weer al mijn andere hardware erin stoppen. Als dat het probleem mocht zijn, amaai dan heb ik daar geen woorden voor. Is te hopen in elk geval!
 
Bedankt hoor aarie. Heb mij goed geholpen en hoop nu dat we dit probleem achter de rug hebben. Nogmaals dank...
Mvg. Kurt
 
Geen dank!
Ik hoop ook dat het nu is opgelost, maar we wachten het wel af.
 
Hoi aarie. Vreselijk maar de pc net weer vastgelopen. Was nu al gans de avond goed bezig dat ik besloten had alle hardware er terug in te pompen. De kleine op los gelaten en zijn games laten spelen en heeft zo'n half uur deftig kunnen spelen tot hij terug riep dat de pc terug is vastgelopen. Enkel zijn muisaanwijzer kan nog bewegen maar reageert verder op niets. Is om misselijk van te worden want hij heeft het nu echt wel een hele tijd uitgehouden en nu plots....
Toch bedankt aarie om mij verder te willen helpen. Dank voor alles
 
Hallo Kurveekyl
Dan heeft de pc het nog aardig lang gedaan.
Is de pc wel goed stofvrij? Niet dat hij te warm wordt.
 
Hallo Kurveekyl
Dan heeft de pc het nog aardig lang gedaan.
Is de pc wel goed stofvrij? Niet dat hij te warm wordt.
Zeker stofvrij en warm kan hij niet lopen van de tijd dat hij aan het spelen is denk ik.
 
Is altijd mogelijk, zeker als het een zware game is.

Wil jij het volgende eens doen.
Om te kijken of er geen fouten aanwezig zijn.
De scan gewoon laten lopen en niet onderbreken, ook al blijft hij lang hangen op een bepaalde %
Aan het eind kun je zien of er fouten zijn gevonden en herstelt.

- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"
 
Hey aarie, zal dat verder moeten doen morgen. Heb nu andere verplichtingen maar zal zeker uw raad opvolgen en doorgeven wat de resultaten zijn. In elk geval al een grote dank voor uw
Moedwillige hulp. Thanks mate en tot morgen…
 
Oké, bedankt aarie...
 
Hey aarie,

net die scan laten lopen maar volgens mij zijn er geen problemen gevonden? Zie:
 

Bijlagen

  • Knipsel2.PNG
    Knipsel2.PNG
    64,1 KB · Weergaven: 4
....en om 18u18 terug vastgelopen tijdens het spelen van zijn spel. Heb daarbij eens Windows log geopend en onderstaande gevonden, kunnen jullie daar wat mee?Windows log.PNGWindows log.PNG
 
Dat is mooi.
Dan zou ik eerst de link eens doornemen, kijken of er zo wat uitkomt.
Merk je wel verbetering of duurt het net zo lang tot dat hij gaat freezen?

Hij geeft een app crash aan, het lijkt erop dat het spel zelf crashed.
Hebben jullie alleen problemen tijdens het gamen?
Wat voor error melding had jij om 17:50?
 
Is het spel trouwens survive the ark?
Wat voor merk en type desktop is het?
 
Volgens de kleine is de game ark survival (+ expension pack)
Moet zeggen, toen ik die Windows update heb uitgevoerd heeft hij een hele tijd staan draaien en hadden we geen probleem. Heb dan alle hardware er terug ingestoken en dan heeft de kleine zijn spel terug gedownload en beginnen spelen en daarmee is het terug begonnen.
Om 17u48/17u50 zijn het dezelfde problemen in de log (zie onderaan) Volgens hem zou hij daar gestopt zijn met Minecraft te spelen en terug beginnen met die ark die toen vastliep:
 

Bijlagen

  • Windows log.PNG
    Windows log.PNG
    107,6 KB · Weergaven: 0
Dit is mijn configuratie pc die destijds is samengesteld door 4Launch. Is inmiddels van 23/11/2011



1518459993076.png
 
Klopt het dat het om de game survive the ark gaat?
Dan zou het gewoon moeten werken.
Minimum System Requirements:

Windows:

  • OS: 64-bit operating system that is Windows 7 Service Pack 1 or newer
  • Processor: 2 GHz Dual-Core 64-bit CPU
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: DirectX 10 compatible GPU with at least 1 GB video RAM
  • Hard Drive: 40 GB available space
 
Ja aarie, volgens hem ark survival zoals hij het noemt? Kan het zijn dat het de processor is die zijn oren laat hangen of moet ik meer denken op het moederbord? Wat heb ik dan nog over, 4 geheugenlatjes en een voeding. Als ik dat hier allemaal moet vernieuwen om de pc weer stabiel te krijgen, pfff.....
Anyway alvast grote dank voor de tijd dat je erin stopt hoor aarie...
 
Je hebt dus zonder hardware geen problemen gehad. Hebben jullie alleen problemen als er een spel wordt gespeeld?
Je zou nog kunnen kijken of er nog drivers voor jou videokaart, moederbord enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan