• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe moet ik zwarte blokken van het scherm weghalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Judith Smouter

Nieuw lid
Lid geworden
14 mrt 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Mijn computer laat allemaal zwarte blokken zien over het scherm heen. Soms vullen de blokken het hele scherm. Dan is het hele scherm zwart. Ik kan dan nog wel met mijn muis bewegen. Als ik dat doe gaan de blokken waar ik naartoe beweeg vaak weg, maar soms ook niet. De blokken waar ik niet naar toe beweeg blijven staan of komen terug. Als ik gmail laad doet de rode streep van het laden ook raar. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ligt dit aan het scherm of aan het systeem? Hoe kan ik dit oplossen?
 
Als jij de computer opstart, heb jij zwarte blokken dan meteen vanaf het begin van opstarten of beginnen deze pas als de machine helemaal is opgestart?
 
Hallo Judith, heb jij op een verkeerde knop gedrukt in plaats van jouw bericht meteen te posten?
 
Alleen heb jij dit als melding gedaan.
Die zijn alleen voor de moderator zichtbaar.
Je kunt gewoon op reageren klikken als je een bericht wilt quoten, anders gewoon een bericht typen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan