• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Hoe test ik mijn grafische kaart NVIDIA 1070

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi dat het opgelost blijft!
Je hoeft wat mij betreft geen nieuw topic te starten hier over.

Als je laptop op batterij loopt, dan loopt je CPU waarschijnlijk op een lagere kloksnelheid. Daardoor produceert ie minder warmte, en hoeft ie niet (zoveel) te koelen.
 
De Windows Update installeert voor de nVidia Quadro kaart in mijn Dell Precision ook een oudere driver dan beschikbaar is via nVidia!
 
Op de twee schermopnamen hierboven zie je dat de kloksnelheid omhoog schiet als de laptop op netstroom aangesloten wordt. Kernklok van 759 (accu) naar 1594 (netstroom) en geheugenklok van 810 (accu) naar 4006 (netstroom). Zit daar de oorzaak dat de ventilatoren zo keihard gaan draaien. Is dat normaal, kan ik daar wat aan doen?
 
Aangezien jij nu een nieuw topic hebt geopend en dit probleem is opgelost, doe ik hier even een slotje op en gaan we met jou andere topic verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan