• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe verberg ik dit Teamviewer icoontje voledig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny53

NCF Speciaal
Lid geworden
28 dec 2015
Berichten
118
Waarderingsscore
8
Icoontje aan de rchterkant, Zo irritant.
 

Bijlagen

  • teamviewer.PNG
    teamviewer.PNG
    6,7 KB · Weergaven: 25
Die mogelijkheid bestaat niet. Die is ingebouwd zodat mensen weten dat er wordt meegekeken op hun computer.
 
Ik krijg het idee dat DAT nou juist iets is wat TS niet wil, gelet ook op de andere post over dit onderwerp...
 
En als je nu eens die teamviewer de-installeert en zo nodig weer uitpakt als je 'm nodig hebt? Tenzij je continu een online helpdesk runt of zo. Ik haal dat soort snelkoppelingen weg en start zo nodig op vanuit startmenu.
 
@Najsnarf Het gaat TS om het icoontje dat hij te zien krijgt als hij met een PC verbonden is.
 
ik moest even opzoeken wat aereoglass was; zou iets te maken hebben met een "doorzichtig"scherm zoals ook met W 7 zou zijn geweest? misschien is er sprake van een soort pop-up? Enfin, duidelijk is dat het voor mij niet duidelijk is.
 
Als je via Teamviewer een verbinding opzet met een andere computer krijg je rechts onderaan je scherm een klein blauw icoontje te zien. Om dat icoontje gaat het hier.
 
Zet topic maar op opgelost. Want zoals Rubensky al schreef is dat niet mogelijk.

Officieel antwoord van Teamviewer is hier (klik) te vinden:
TeamViewer is not surveilance software. We always make sure that the end user is always aware that there is a connection being made to their device. Because of this it is not possible to hide this message as it is the notification to the end user.

In het Nederlands (even snel zelf vertaald):
TeamViewer is geen bewakings software. We zorgen er altijd voor dat de eindgebruiker altijd weet dat er een verbinding met zijn apparaat gemaaakt wordt. Daardoor is het niet mogelijk om dit bericht te verbergen omdat het de notificatie voor de eindgebruiker is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan