• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe verwijder ik een toestel uit mijn netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorgen

Gevestigd lid
Lid geworden
24 nov 2007
Berichten
379
Waarderingsscore
0
Beste,

Vooreerst de allerbeste wensen,

Onlangs heb ik mijn computer geformateerd en alles nieuw aangekocht (windows - office). Ik heb ook behoorlijk veel brol in mijn draadloos netwerk zitten en daar zit het probleem dat ik al dagen probeer op te lossen. Ik ben in het bezit van een mediacenter type mede8er met daarop 2 harde schijven en een sd kaart. 1 harde schijf heb ik enkele dagen terug vervangen door een nieuwe. Deze speelt en werkt perfect op mijn tv maar in mijn netwerk krijg ik deze niet toegevoegd. Ik krijg de onderverdeling van de mappen zoals ze voorheen was maar ik kan niets meer toevoegen via m'n wifi ? Voor elke toe te voegen file zou ik mijn harde schijf dus uit mijn mediacenter moeten halen , aansluiten op mijn laptop, copieren en dan terug aansluiten terwijl dit vroeger via het netwerk ging. Begrijpen jullie het een beetje ? Graag een beetje hulp vanop afstand ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan