• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe wordt volgore fb berichten bepaald ?

imkeren

MS Windows 7 Home Premium
Telkens ik een nieuw bericht op FB plaats verdwijnt dit bericht vooraan en kan ik het zelfs meestal niet terugvinden, alhoewel er berichten vooraan verschijnen met een veel oudere ingave datum, wat is hiervan de oorzaak ?

imkeren

Aarie,

De link die jij opgeeft lijkt me tricky en heeft te maken met Cookies ? Is dit zo ? En ja , het is de computer versie.

aarie25

Moderator
Medewerker
Nee die cookie melding moet je even accepteren, dit is op elke site verplicht en dan vindt je de informatie die ik bedoel.
Onder Facebook meest resent.
Je kunt na de tijd altijd even jou geschiedenis wissen mocht je dat fijner vinden.

imkeren

Ik vind in de jou aangeboden link geen antwoord op mijn vraag : hoe komt het dat mijn bericht dat ik net plaatste helemaal niet terug te vinden is als ik FB opnieuw start, enkel véél oudere berichten worden chronologisch getoond ?

aarie25

Moderator
Medewerker
Dat zou je via een instelling moeten kunnen aanpassen. Vandaar mijn vraag of dit probleem voor jou computer of telefoon is.

imkeren

Zou kunnen Aarle, maar dat helpt me niet vooruit ? Ik vind geen enkele instelling die ditn zou kunnen bepalen, jij ?

En ik melde reeds datn het over een computer gaat en niet over een smartphone.

imkeren

Op mijn eigen tijdlijn vind ik ze uiteraard terug, maar als men gewoon inlogt en de berichten afloopt zijn ze niet te vinden. Ik zag trouwens zojuist in het nieuws dat FB de commerciële berichten wil gaan benadelen t.o.v. de andere berichten.

Nieuwste berichten