• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoeveel is deze pc ongeveer waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.
davejuh84, wanneer je een vraag of probleem hebt, dan moet je daar zelf een nieuwe discussie voor starten. Dus niet als reactie in een topic van iemand anders.
Ik heb je nu een eigen topic/discussie gegeven.
 
ohh ok dank je wel ben niet zo bekend met forum sites
 
hoe kan ik een discussie starten ??
 
Als je linksboven op deze pagina op de knop Forum klikt, kom je op de indexpagina (zeg maar inhoudsopgave) uit.
Op die indexpagina kijk je waar jouw vraag het beste thuishoort. Wanneer je een vraag hebt over een niet goed werkende printer, dan klik je op de categorie Randapparatuur en Gadgets.
Die categorie (oftewel dat forumonderdeel) zal dan geopend worden.
Bovenaan die pagina zie je dan een knop met de tekst "+Nieuwe discussie starten":

542e8286ea31f-Nieuwe_discussie_starten.png


Klik op die knop!
In de pagina die dan geopend wordt, vul je het onderwerp van de discussie in. En in het grote tekstvak beschijf jij zo duidelijk mogelijk wat je probleem is.
Wanneer je absoluut niet weet in welk onderdeel jouw vraag thuishoort, dan mag je hem plaatsen in Overig > Algemeen.

Meer informatie over posten op het Nationaal Computer Forum vind je hier: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=22765

Op dit moment hoef je zelf geen discussie te starten, want dat had ik al voor je gedaan.
 
Het lijkt me een simpel peeceetje wat nieuw hoogstens 400 euro kost. Het is ook de jongste al niet meer. Denk dat je dus blij mag zijn, als je er 200 euro voor kunt krijgen. Maar wie weet op marktplaats meer. Windows erop legaal? Wel of geen randapparatuur erbij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan