• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hp color laserjet mfp m277n werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beef23

Nieuw lid
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Sinds kort reageert mijn printer niet meer. De Pc geeft aan dat er geprint gat worden maar er gebeurd niet.

Kunnen de casettes de oorzaak zijn ? De status benodigd geeft aan dat ze vrijwel leeg zijn. Stopt de printer dan al?
 
Hallo Beef23,

Normaal krijg je een melding dat de inkt bijna op is, die zou je dan weg kunnen klikken en dan zou hij het weer moeten doen.
Tot de inkt helemaal op is natuurlijk, maar dat zie je aan de blaadjes die er dan uitkomen.
Krijg jij ook die melding te zien en heb jij die al eens weg geklikt?
 
Bedankt voor je reactie.
Ik heb wel bericht gehad dat ik nog maar 50 paginas had, maar die heb ik dan weggeklikt. Dat bericht heb ik een paar keer gehad en dan zijn ze nu wel op. Denk ik. Kijken hoe ik aan cassettes kom.
 
Veel HP's houden er mee op als het apparaat "denkt" dat de toner of inkt op is.
Er zit dus niets anders op dan nieuwe cartridges te kopen.
Tip: je kan ook, hup 123 (ahum...), niet originele cartridges kopen. Net zo goed als origineel (eigen ervaring met twee HP kleurenlasers alhier) en een stuk goedkoper.
 
Bedankt voor je reactie.
Ik heb wel bericht gehad dat ik nog maar 50 paginas had, maar die heb ik dan weggeklikt. Dat bericht heb ik een paar keer gehad en dan zijn ze nu wel op. Denk ik. Kijken hoe ik aan cassettes kom.

Ja als jij die melding hebt gehad en het heeft erna wel even gewerkt dan zal het het gebeurd zijn.
Je zou ook nog eens bij Action kunnen kijken, daar haalt mijn moeder ze ook altijd.
Ik weet alleen niet of ze jou type ook hebben, maar ze zijn dat heel goedkoop en goed.
Maar dan blijft alleen de vraag of jou HP wel imitatie inkt kan gebruiken, omdat die al 2 keer zijn tegengehouden.
Klik maar eens op onderstaande link.
Tweakers
 
De topicstarter heeft een laserprinter, Aarie, dus bij de Action zal het niet lukken.
Ik koop altijd het huismerk van "de leverancier wiens naam begint met 123" (ik mag geen reclame maken, geloof ik) en deze worden moeiteloos door mijn 1 1/2 jaar oude HP laderprinter geaccepteerd. Er wordt wel eerst even in het schermpje gemeld dat het geen originele HP-cartridge is, maar het werkt prima.
 
Daar heb ik overheen gelezen, bedankt voor de verbetering! Dan heb je geluk dat het werkt, want veel mensen klagen dat het niet meer werkt na een update.
 
De leverancier garandeert dat het werkt. Zo niet: geld terug.
Ze hebben zelfs al eens een zaak tegen een fabrikant inzake deze perikelen aangespannen en gewonnen.
 
Dat is wel netjes.
Ik hoop alleen dat bedrijven zoals HP niet weer updates blijft uitbrengen om dit tegen te houden.
 
Veel HP's houden er mee op als het apparaat "denkt" dat de toner of inkt op is.
Er zit dus niets anders op dan nieuwe cartridges te kopen.
Tip: je kan ook, hup 123 (ahum...), niet originele cartridges kopen. Net zo goed als origineel (eigen ervaring met twee HP kleurenlasers alhier) en een stuk goedkoper.

Je mag rustig 123 Inkt met link en al posten.
Dat is geen reclame hoor.
 
Ik heb intussen bij 123 .. besteld en wel hun eigen merk. Iedereen bedankt voor de wijze raad.
 
Geen dank!
Mochten er toch nog print problemen zijn dat horen wij het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan