• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies hp laptop geeft fout voor smart hard dik check

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestel ze toch ook steeds bij Amazon.de, heb er nergens anders goedkoper gevonden, en snelle gratis levering.

waarom ik bij coolblue.be koop is omdat ik hier in de buurt een coolblue winkel heb in Lochristi en daar mijn bestelling kan ophalen. Bovendien ben ik zeer tevreden van hun technische service. Als je daar je hdisk of ssd koopt plaatsen ze hem gratis in je laptop en doen ze de herinstallatie van windows.

In mijn master laptop heb ik recent een update gedaan met een ssd van 500 GB en een hdd van 2T door coolblue gratis geïnstalleerd.
Mijn 2de laptop (deze waarover het gaat) is 8 jaar oud en wordt sporadisch gebruik door het vrouwtje om te surfen en te mailen. dus ik denk dat het niet nodig is hierin een ssd te installeren. Voor het zwaardere werk kan ze de master laptop gebruiken.
 
aanvulling #21

Bovendien zijn de aansluitingen in ltop 2 sata ii en dus niet van de rapste voor ssd
 
Mijn oude laptop (acer 5542) was niet van de snelste, met een SSD van 256 Gb draait deze laptop terug vlotjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan