• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP laptop werkt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guy

Junior lid
Lid geworden
6 nov 2018
Berichten
90
Waarderingsscore
5
Hoi,

Merk dat laptop traag geworden is nadat ik met een probleem te kampen had(bad pool caller) die trouwens door jullie forum opgelost is -waarvoor dank
Webpagina's, documenten, opstarten,.... gaat traag. Bureaubladicoontjes vallen weg om dan terug te voorschijn te komen tijdens opstarten. Laptop maakt ook regelmatig veel lawaai en wat me ook opvalt is dat zowel bij opstarten als afsluiten hoor ik een soort "scratch" geluid (alsof men bv op een lp met de naald direct van voorzijde naar middelpunt gaat-als leek zijnde kan ik het niet beter omschrijven-)
Laptop dateert van nov/dec vorig jaar.
Thnx
Guy
 
Snelle scan systeemtest(7) levert geen resultaat op-allen zijn geslaagd-
 
En wat zegt deze?

En al gescand met Malewarebytes free en Adwcleaner?

Kijk ook eens in taakbeheer of er iets erg druk is bij processen.
 
Crystaldiskinfo: gezondheidsstatus:GOED t°38
Malwarebytes geen problemen gedetecteerd
 
Zie bijlage
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    158,3 KB · Weergaven: 11
Waar kan ik telemetrie aanpassen? Heb repair windows system image gedaan maar geeft geen problemen aan
 
Loop de instellingen na in die tool of gebruik shutup.
 
Zie bijlage
 

Bijlagen

  • Knipsel2.PNG
    Knipsel2.PNG
    154 KB · Weergaven: 9
Ik ken die tool al, begrijp niet waarom je daarvan een screenshot plaatst.
Gebruik de instelling aanbevolen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan