• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP Printer 2540 geeft aan dat de cartridges leeg zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

hennie0516

Nieuw lid
Lid geworden
8 mrt 2011
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik heb een HP 2540 printer, heb er orginele cardridge in gezet maar hij geeft aan dat ze leeg zijn
Wie kan mij de oplossing geven
 
Kijk eens of het restten de oplossing is.
Soms kan de printer een foutbericht weergeven, zelfs nadat het probleem is opgelost. Reset de printer om het foutbericht te wissen.

  1. Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
  2. Ga pas verder als de printer inactief is en geen geluid meer maakt.
  3. Koppel het netsnoer los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
  4. Haal de stekker uit het stopcontact.
  5. Wacht minstens 60 seconden.
  6. Steek de stekker weer in het stopcontact.
    opmerking:
    U wordt aangeraden het netsnoer van de printer rechtstreeks aan te sluiten op het stopcontact.
  7. Sluit het netsnoer weer aan op de achterkant van de printer.
  8. Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
  9. Ga pas verder wanneer de printer inactief is en geen geluid meer maakt.
 
Zijn het nieuw aangekochte cartridges of al oude? Bij de oude kan het zo zijn dat de inkt inmiddels verdroogd is.
 
Hennie, je kunt ook deze handleiding raadplegen: HP Deskjet D2500 printerserie - De melding 'Cartridgeprobleem', 'Incompatibele cartridge' of 'Cartridge ontbreekt of beschadigd' wordt op de Windows-computer weergegeven en de statuslampjes van de cartridge knipperen | HP® Klantondersteuning

Neem die handleiding helemaal door en volg de instructies op.
Hij beschrijft niet exact jouw probleem, maar toch kunnen die instructies nuttig zijn. Daarin staat o.a.: "Controleer of de doorzichtige beschermende tape volledig van de spuitmondjes is verwijderd."
Ja, dat is mij een keer overkomen; ik had niet alle tape verwijderd... :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan