• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP Printers

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvD

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
868
Waarderingsscore
0
Hoe kom ik in hemelsnaam aan een telefoonnummer van HP Printers ondersteuning?
Ik heb alles afgezocht maar ik kom iedere keer bij IBM in het Engels.
Het gaat om een HP Deskjet 1050A en als ik wil printen of kopiëren weigert hij en er wordt gesteld
dat er een papierprobleem is, maar er dat is er niet, althans er zit geen papier in de weg.
Kent iemand dit probleem, de firma (Micro Electro)waar de printer is aangeschaft bestaat niet meer.
 
Tel.: 020 721 9041.
Dit nummer mag je alleen bellen wanneer je nog garantie op dat apparaat hebt.
Gratis telefonische ondersteuning is niet beschikbaar voor out-of-garantie producten.
Bron: Neem contact op met HP - Telefoon Assist | HP® Nederland

Weet je niet zeker of je nog garantie hebt, dan ga je naar deze pagina: Neem contact op met HP Klantondersteuning voor HP Deskjet 1050A All-in-One printerserie - J410 | HP® Klantondersteuning
Vul daar het serienummer van de printer in en klik dan op Opties weergeven.
-------------------------------------
Wat is de exacte melding die je krijgt? Geen papier? Paper jam? Iets anders? Een code, zoals E14 (ik noem maar wat...)

Hier is de handleiding voor je apparaat: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c02227314
Klik in de linker kolom onder Een probleem oplossen op Los een papierstoring op.
 
Kijk eens of het helpt om het stuurprogramma te verwijderen en
na een herstart van de computer die weer te herinstalleren.
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Randapparatuur en gadgets.

Dan nog een vraag op heb je krijgt de problemen als je iets probeert te printen. Wordt er een foutcode gegeven? En op welke Windows versie draait de pc waar je het probleem met de printer ervaart?
 
Dank voor de vele reakties en adviezen. Er wordt steeds gesproken over papier verwijderen, maar er zit helemaal geen papier in. Ik heb nu een een andere printer besteld HP die goedkoper is (€29,-) dan eventuele reparatie.
 
Dank voor de vele reakties en adviezen. Er wordt steeds gesproken over papier verwijderen, maar er zit helemaal geen papier in. Ik heb nu een een andere printer besteld HP die goedkoper is (€29,-) dan eventuele reparatie.
 
Zal ik het topic op opgelost zetten?
 
Dank voor de vele reakties en adviezen. Er wordt steeds gesproken over papier verwijderen, maar er zit helemaal geen papier in. Ik heb nu een een andere printer besteld HP die goedkoper is (€29,-) dan eventuele reparatie.

Dat is geen geld, maar voor het zelfde geldt had je het makkelijk kunnen oplossen.
Maar dat is natuurlijk een eigen keus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan