• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hp Scanjet 4400c

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank1968

Vaak hier
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
949
Waarderingsscore
2
Laatst probeerde ik mijn scanner (hp 4400c) weer aan mijn pc te koppelen. Ik was de cd-rom met de software kwijt, maar deze heb ik kunnen downloaden van de site van HP. Deze software is ook goed geinstalleerd op mijn pc.

Het probleem is dat, als ik wil gaan scannen, windows xp de melding geeft dat de scanner niet gevonden kan worden. Volgens mij is alles goed aangesloten. Ik doe dus blijkbaar ergens iets fout, maar ik heb geen flauw idee wat dat dan zou kunnen zijn.

Heeft iemand een idee?
 
Heb ik gedaan, maar ik krijg nog steeds het bericht: scanner could not be initialized.
 
En als je onder apparaatbeheer-hardware je printer selecteert en naar een ander stuurprogramma zoekt.
 
Bij apparaatbeheer staat bij de scanner nog een geel vraagteken. Dat zou denk ik het probleem moeten veroorzaken. Ik weet echter niet hoe ik dit moet oplossen.
 
Na nog wat geklungel is het me op een of andere manier toch gelukt. Het probleem is dus opgelost.
Bedankt voor de tips.
 
We zetten hem op opgelost. Klungelen en spelen leidt soms tot verassende oplossingen :)
 
@Frank 1968
Ik heb hier ook zo een probleem met een scanjet 4400c.
"kan scanner niet installeren" " scanner niet gevonden"

Brandt er normaal een lichtje vooraan de scanner als men op dat linkse knopje drukt?
Bij mij brandt er niets, daarom vermoed ik dat de scanner kapot is.

Groetjes, Drawer.
 
Zet die printer in ieder geval op dezelfde USB-ingang waarop-ie eerder genstalleerd/gedetecteerd was; het had niet waar mogen zijn maar bij veel computers loopt anders de boel raar fout.
 
Dat zal je verbazen: Op mijn werk hadden we een 4400 scanner en een labelprintertje, deze lagen voortdurend in de zeik met elkaar en ik kreeg dezelfde melding bij het scannen. De pc had helaas maar 2 usb-poorten. Zodra ik de 2 apparaten van poort wisselde was het probleem weer een (poosje) opgelost, totdat het weer mis ging en dan draaide ik ze gewoon weer om... :blink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan