• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Huawei door USA op zwarte lijst gezet en Google heeft ook maatregelen genomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Huawei door USA op zwarte lijst gezet en Google heeft ook maatregelen genomen

De handelsoorlog tussen de USA en China wordt zo langzamerhand nucleair.
Beide landen hebben inmiddels zodanige besluiten genomen, waarmee ze de ander economische pijn doen.


China koopt geen agrarische producten meer in de USA en ook de import van olie en LNG-gas uit de USA is stopgezet.
Duizenden boeren in de USA zijn inmiddels failliet en ook het aantal zelfmoorden onder boeren vanwege de economische problemen voor hun, neemt toe.

Ik denk dat de zet om Huawei op een zwarte lijst te zetten een langgekoesterde wens is van de USA-telecomsector, die ook 5G in de aanbieding heeft en natuurlijk volkomen meewerkt met de NSA.
Maar de USA 5g netwerken zijn lang niet zo goed als die van Huawei.

De Amerikanen weten wat zij op het gebied van elektronische spionage kunnen en de daaruit voortvloeiende spionage van de eigen bevolking en bondgenoten.
Het is daarom denk ik, dat zij denken dat Rusland en China dat ook kunnen en doen.
Huawei wordt beticht van spionage door de Chinese regering.
Het is een verdenking die overigens nog steeds niet bewezen is.
Omdat nu heel strenge eisen zijn geformuleerd over de overdracht van gegevens tussen Amerikaanse bedrijven en Huawei, heeft Google besloten Huawei grotendeels uit te sluiten van Android.

Voor Huawei, na Samsung de grootste leverancier van smartphones betekent dat natuurlijk een probleem.
Bestaande Huawei smartphones blijven wel ondersteund door Google, daarnaast blijft Google One voor Huawei mogelijk.
 
Lange Pier, als jij vanaf nu het ITC nieuws hier wil doen, spaart je dat weer woorden om mij te dwarsbomen.
 
Nog geen antwoord ontvangen.
Tot nader order zal ik dan ook om vooral Lange Pier een plezier te doen, geen nieuwe berichten in ITC-nieuws te posten.
 
Je kan me de pot op, het is helemaal mijn eigen tekst.
Daar rust dus ook auteursrecht op.
 
Gaat mij om deze regel "Duizenden boeren in de USA zijn inmiddels failliet " kan er niets over vinden dus gaarne de bron.
En reageer eens normaal, je verdient nu zelf een week ban.
 
Dat jij en mogelijk anderen het niet kunnen vinden, is omdat de media het niet belangrijk om te rapporteren.
Dat gebeurde al eerder met de andere rampspoed in de USA, waarbij ruim een miljoen runderen verdronken waren.
 
Dat jij en mogelijk anderen het niet kunnen vinden, is omdat de media het niet belangrijk om te rapporteren.
En hoe kom jij dan aan die info? of is het maken van fake news?
Kan deze wel vinden maar wordt niet gerept over faillissementen.
 
Mensen rustig! Ga gerust de discussie aan over het nieuws maar doe het wel op een beschaafde manier. Als je denkt dat ingenomen stelling onjuist is kom dan met feiten die dat staven maar ga er niet met gestrekt been in op de man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan