• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hulp met cloud ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Filezilla zelf geïnstalleerd. Niet filezilla server. Is dit het probleem?
Omdat ik op YouTube een video vind die ftps laat zien maar die persoon gebruikt de filezilla server
 
Nee, FileZilla is ok.

SFTP stel je in onder Sitebeheer>tab Algemeen>Protocol (zie afbeelding). Daar kun je meteen de gegevens van de server instellen en verbinden.

SFTP.jpg
 
Ik ben een bestand aan het uploaden maar ik weet niet of het gaat doorgaan. Er staat wel bij stack opslag 16gb in gebruik dus ik denk het wel. Dus kan nu niet onderbreken, voor de zekerheid. Ik laat je weten of het in orde is. Wat me ook nog wat onduidelijk is zijn die access tokens. Ik wil een 2de authenticatie instellen met Google Auth, ik vermoed dat je zelf weet dat je dan ipv een wachtwoord een access token ingeeft. Ik heb er een gegenereerd maar dit is een gigantisch lange sleutel. Ik heb dit gedaan bij API instellingen. Moet ik die dan ingeven bij wachtwoord @ filezilla?
 
Nu komt de error er niet meer op. Bedankt hiervoor.
Het bestand is geüpload ondanks die fatal error.
Nu is er enkel nog de onduidelijkheid over die access tokens.
 
Vergist. Fatal Error komt er nog steeds op
 
Maar dit geeft blijkbaar geen problemen bij het uploaden. Ik zal morgen eens vragen aan de support van stack.
 
Dank je voor de hulp zo ver.
Ik heb proberen inloggen met die gigantische code maar lukt niet.
Zal het morgen vragen aan de support.
 
Ik wil een 2de authenticatie instellen met Google Auth, ik vermoed dat je zelf weet dat je dan ipv een wachtwoord een access token ingeeft. Ik heb er een gegenereerd maar dit is een gigantisch lange sleutel. Ik heb dit gedaan bij API instellingen. Moet ik die dan ingeven bij wachtwoord @ filezilla?

Hoi Matrioshki,

Ten eerste denk ik dat je m.b.v. Google Authenticator de 2FA moet instellen. Daarna moet je het token genereren. Ik denk dat je in de war bent met waar dat moet. In de instructie op Two-factor authentication (2FA) voor STACK | TransIP staat meerdere keren een foutieve link naar de webinterface van stack. Je moet in plaats daarvan met de browser naar je eigen server, bij mij bijvoorbeeld maulem.stackstorage.com, daar inloggen. Dan rechtsboven op jouw gebruikersnaam klikken, dan Instellingen, en dan zo voort als beschreven in de zojuist gelinkte instructie onder het kopje Two-factor authentication voor STACK inschakelen. Volg verder het kopje De desktopapplicatie, voor het genereren van het token. Dit token dus niet vanonder API instellingen genereren.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord
Ik zal het vanavond proberen.
 
Ik heb het gedaan 2th Auth ingeschakeld maar inloggen op filezilla met de token lukt niet.
Er staat voor elk token een + voor, ik heb ook geprobeerd om die er af te laten. Zonder resultaat
 
Vind het wel jammer dat ze geen plan hebben voor bv 4 of 5 TB. De volgende stap is direct 10TB. Voor de rest heel tevreden van.
Bedankt!
 
Geen dank, fijn te horen dat het is opgelost !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan