• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hulp nodig bij vinden Product/Activering Code

Status
Niet open voor verdere reacties.
:biggrin: ik had goed gekeken, maar bij mij op het scherm las ik als laatste -dl* i.p.v. -dlv, het lukte mij dus niet, vandaar dat ik het je vroeg

Maar bij mij wordt windows 10 pro als retail aangeduid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
das ook bij mij zo !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat had ik gelezen, vandaar dat ik wilde kijken hoe het bij mij zat:biggrin:
Ik heb windows 10 pro dus via de tool van microsoft op mijn laptop gekregen en ik had een retail 8.0 , later door ugprade 8.1. Nu windows 10 pro ook als retail wordt aangeven, mag microsoft mij eigenlijk uitleggen waarom windows 10 pro gekoppeld is aan mijn hardware, want bij mijn weten mag je een retail versie van je oude pc/laptop verwijderen en op je nieuwe pc/ laptop installeren.

Of ontgaat er mij nu iets?
 
sinds de upgrade van de destijds gebruikte Win 7 naar Win 8 heb ik steeds de Retail versie gekregen ook toen ik upgrade naar de Win8.1
 
Ik ben net thuis van werk. Laptop opgestart en nog steeds dat irritante "Activeer Windows" melding.
En Microsoft technische ondersteuning sluit om 18:00 uur//Heel vervelend dit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan