• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky icoontje laten zien bij Jpeg en jpg bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gevestigd lid
Lid geworden
2 jul 2004
Berichten
224
Waarderingsscore
0
ikk heb op mijn buroblad een aantal foto's in JPG formaat. Openen gaat perfect nu en open.

Wat mij echter stoort is dat er een unaniem plaatje aan gegeven is en niet een plaatje van een programma wat hem opent b.v. Ik bekijk ze volgens mij met Microsoft foto viewer. Hoe kan ik dat plaatje veranderen op het buroblad?
 
Oh ja wat wel handig is ik gebruik Windows 10
 
Allereerst eens kijken of je standaard apps goed staan: start … instellingen … Apps … linker kolom "standaard-apps" … fotoviewer aanklikken en kijken of je programma erbij staat, zo ja aanduiden. Hierna kan je in hetzelfde venster "standaard-apps" verder naar beneden scrollen en klikken op "Standaard-app per bestandstype kiezen". In het volgende venster kan je per extensie het standaard programma aanpassen. Als je dat gedaan hebt, zou het icoontje van je foto's moeten aangepast zijn aan het standaard programma.
 
Oke dat is gelukt. Bedankt er voor
 
Is je vraag hiermee ook volledig beantwoord?
 
Ja de vraag is hiermee volledig beantwoord en nogmaals bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan