• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Iemand idee of mogelijk is ethernet verbinding te d....

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Iemand idee of mogelijk is ethernet verbinding te delen ? Thread over hetzelfde ook al ergens anders
aan het lopen, maar staat achteraf gezien veel onnodige info (en word niet echt meer gereageerd).
Frist het allemaal even wat op misschien. Enige wat hoop voorelkaar te krijgen is Ethernet verbinding dus te delen in het netwerkcentrum, met ander apparaat. Volgens eerste de beste handleiding op het net, is het gewoon rechter muis, eigenschappen, en dan op delen klikken. Op andere toegevoegde apperaten en verbindingen (had vpn verbinding erin die verder niet werkte, maar kon ook op die manier instellen) werkt het i.i.d. zo. Maar met de kabel (ethernet) verbinding dus niet. ..... iemand misschien ?

In rustige afwachting, geen prioriteit (tsja, also ze anders welop drafje komen,... nou joh).
 
Zo ver ik nu zie, kan het alleen met windows 10 en windows telefoon. Aangenomen dat ze dat er niet voor niks bij zetten. Dus ff voor alle zekerheid, hier hoefd geen moeite meer in gestoken.
 
Oké, site die me toch aan het lijntje heeft (ik zwam maar in mijn eentje een eind heen). Een en ander moet er voor gebeuren in nokia pc suite. Nou dacht ik dat wat op weg was, maar kan maar enkele velden van gevraagde vinden, dus loop vast, of iemand hier misschien een idee heeft. Zelf op internet verbining maken gedrukt, en dan handmatig instellen, waar dan bluetooth kan kiezen, accespoint kan invullen, en nog 3 velden , dan houd het op, niet zeker of goed zit , weet sowieso niet hoe verder.

Link volgt hopelijk nog.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan