• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies IibreOffice offline help werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roberke

Gevestigd lid
Lid geworden
15 nov 2013
Berichten
455
Waarderingsscore
1
Ik heb vanmorgen LibreOffice 6.0.7.3 (x64) geïnstalleerd, en werkt prima!
Daarna heb ik "LibreOffice_6.1.3_Win_x64_helppack_nl" gedownload en geïnstalleerd.
Maar deze Offline versie werkt niet!
Ik krijg steeds de melding LibreOffice.jpg
Ik heb al eens rondgekeken via google, maar vind voor mezelf geen passende oplossing.
Kan iemand me helpen?
 
Ik heb het bestand gedownload en via de popup beschrijving is het een database.

Heb jij soms Java in LibreOffice uitgeschakeld - dan kan de database van LibreOffice niet werken.
Mogelijk is ook de installatie van Java benodigd.

Overigens: welke onderdelen van LibreOffice gebruik jij standaard?
Indien dat enkel Tekst, Rekenen en PowerPoint is, dan is Softmaker Free Office 2018 een bijzonder goed alternatief.
 
De Java is niet uitgeschakeld.
Ik heb die LibreOffice eens op mijn computer geïnstalleerd om alles ervan eens uit te proberen.
Uiteindelijk moet dit pakket dienen om op enkele oudere dames hun computer te zetten.
Ze willen geen geld uitgeven voor de Windows versie, hetgeen ik begrijp.
Voor alle zekerheid heb ik het voorgestelde Softmaker Free daarnet ook geïnstalleerd.
Dit zou voldoende zijn, maar ik heb gezien dat er geen nederlandstalige spellingscontrole in zit.
Dat is een probleem, want de dames zijn deftig opgevoed.
Kan men hiervoor een extra app voor downloaden?

Sorry, ondertussen heb ik de Nederlandstalige spellingscontrole gedownload en toegepast.
Maar als ik fouten typ dan herkent hij er geen, nochtans is spellingscontrole op de achtergrond geactiveerd. Vreemd.
 
Laatst bewerkt:
De Softmaker Free Office 2018 heb ik er ondertussen weer afgegooid.

Maar bij LibreOffice heb ik even naar de versienummer gekeken.
LibreOffice_6.0.7_Win_x64 heeft als spellingspakket dezelfde versienummer nodig n.l. LibreOffice_6.0.7_Win_x64_helppack_nl.
Nu werkt de Offline help functie perfect!
Mogelijk is dit een logische tip voor anderen?
Dit mag beschouwd worden als "Opgelost"!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan