• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

janvriend

Nieuw lid
Lid geworden
21 okt 2019
Berichten
6
Waarderingsscore
1
Hallo allemaal, Ik ben net nieuw op dit forum en weet niet zeker of ik deze vraag hier kan stellen, ik ben namelijk ook op zoek naar een nieuwe laptop. Ik ben al even gaan googlen en kwam op deze site knibble daar is de keuze reuze, maar ik hoop dat iemand tips heeft voor het zetten van een aantal filters, zodat de geschikte laptop naar voren komt. Alvast hartelijk dank. groeten Jan
 
@janvriend - wat moet jouw nieuwe notebook allemaal kunnen?
En wat voor budget heb jij er voor over?

Ik ben denk ik een gemiddelde gebruiker, dus geen zware video of opmaak programma's, budget ligt op ongeveer 700-900 euro. Als je tips hebt hoor ik die graag. Dank!
 
Ik weet niet hoe groot jou scherm moet zijn en hoeveel opslag jij graag zou willen hebben?
Maar ik hier al het 1 en ander ingevuld, zodat je al een grote keus in laptops hebt.
 
Geen dank en succes met het uitzoeken!
 
al iets gekocht na al die adviezen van deskundigen?
 
al iets gekocht na al die adviezen van deskundigen?

Jazeker ik ben gegaan voor een Asus Vivobook i7 en 8gb intern geheugen, ik heb er nog niet zoveel mee gewerkt, maar ben tot nu toe erg tevreden :)
 
Fijn dat je nog even laat weten welke het is geworden 😀
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan