• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Ik kan geen Ublock Origin downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondertussen ben ik met Opera onderweg sinds dat in mijn FF alle addons zogeheten wegens niet courantheid gedeactiveerd zijn geworden
 
Nog een nieuwe browser zie ik niet zitten. Ik vind drie al te veel maar met al die bugs tergenwoordig kun je er niet meer onderuit dan meer browsers te gebruiken. Alle handige add-ons werken niet in Edge.
 
Hier nog steeds niet. Door al dat gedoe liepen mijn backups vast. Herstellen lukte met moeite maar dan wou de pc niet meer opstarten. Zowel problemen met Acronis True Image en EaseUS Todo Backup Home. Lang geleden dat ik zo'n probleem tegenkwam. De dagelijkse backups waren alle corrupt. Zojuist eindelijk een backup van EaseUS dd 01/05/2019 kunnen herstellen, werkt ook. Net als Aconis ook weer werkt. UBlock Origin en Privacy Badger staan wel weer in Firefox maar nog steeds uitgeschakeld.
Je tip had ik eerder deze dag ook gevonden maar bij mij haalt die niets uit. Pff.:confused::(
Hopelijk word het snel hersteld.
 
Waarom backups terugzetten?
Tis/was alleen een probleem met de addons van FF, indien je de feedback aanzet en je wacht even dan staan de FireFox onderzoeken erbij en werken de addons weer.

Of haal Edge op met de Chromium engine, die hebben ook talloze extensies.
 
Inmiddels is er een nieuwe FF-versie en m'n add-ons werken alle weer.
 
Alles werkt weer!
Iedereen bedankt voor het meedenken en medewerking :)
Groetjes,
mrsongman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan