1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik kan niks kopiëren naar mijn usb stick

Discussie in 'Windows 7' gestart door alfamale123, 1 jun 2017.

Discussie Ik kan niks kopiëren naar mijn usb stick in het Windows 7 forum op nationaalcomputerforum.nl/.

1. alfamale123

alfamale123 Gevestigd lid

Ik krijg deze foutmelding:

2. alfamale123

Misschien dat het hiermee te maken heeft,iemand een oplossing aub?

3. Veng

Veng Senior

Ik zal je niet ver kunnen helpen, maar heb je gecontroleerd of de bewuste files idd nog op je computer staan? Dus op de oorspronkelijke locatie kijken en niet in een bibliotheek. Vervolgens of ze ook in je bibliotheek staan.

4. Najsnarf

Najsnarf Elite lid

Kijk eens of die USB wel een schijfletter heeft. Kan bijvoorbeeld makkelijk in schijfbeheer (diskmgmt.msc in zoekvak intikken ) en - als er om één of andere reden - geen schijfletter meer staat die met een R klik op de juiste schijf verder regelen met stationspaden en letter wijzigen.
    De eerste post was 1 juni, het is nu 10 juni, dus het lijkt er op dat 1) ofwel het probleem al opgelost was of 2) Alfa geen email meer opent.

Laatst bewerkt: 10 jun 2017
  5. Polley

Polley NCF verslaafd

Het lijkt alsof je bestanden/mappen uit een tijdelijke locatie kopieert. En dat die tijdelijke locatie dan tussentijds word opgeschoond.

Kopieer de bestanden/mappen eerst eens naar een nieuwe map op je bureaublad. En daarna vanuit daar naar USB.

6. Najsnarf

Najsnarf Elite lid

kennelijk is het probleem verholpen, maar wij weten nog niet hoe.

7. Rubensky

Rubensky Moderator

Helaas wordt vaak de oplossing niet meer vermeld. Maar nu kan het ook zo zijn dat TS het druk heeft om een andere reden niet meer heeft gereageerd. Wie weet komt hij nog terg om het ons te melden.

8. alfamale123

Jah sorry dat ik het wat druk heb maar niks lost dit probleem op.

9. Abraham54

Abraham54 Administrator

Vanuit de linker balk in Explorer kan je ook niks naar een USB-stick kopiëren!
    En zo te zien verwijst het symbool naar een snelkoppeling in C:\.

Je zal dus ergens in een map die iso hebben zitten.
    Maar niet in C:\.

10. Rubensky

Rubensky Moderator

Heb je al eens een andere stick geprobeerd?

Deel Deze Pagina