• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik krijg geen mail binnen met Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

suzanneversele

Nieuw lid
Lid geworden
27 mei 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Goede middag,

Ben al druk aan het googlen geweest. Maar kan er maar niet achter komen wat het probleem is.

Sinds een paar weken krijg ik bepaalde mails niet binnen.

Ook niet in de spambox. heb geen filters aan staa.

Ik krijg dus o.a. van mijn werkcoach geen mail binnen. 100% zeker juiste emailadres. Stond naast hem toen hij de mail verzond
Komt ook niet binnen als hij op beantwoorden van mijn mail drukt.

Van een ander bedrijf komt ook geen mail binnen. Terwijl dat eerst wel binnen kwam.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Groetjes
Hallo, heb je ondertussen een antwoord gevonden op je probleem? Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje, verwacht dringend een mail en ben dus op zoek naar iemand die me kan helpen ...
 
zoals eerder werd aangehaald dien je in je google account te zijn ..
onder inloggen en beveiliging dien je te klikken op apparaatactiviteit en beveiligingsgebeurtenissen ..
scrol op de volgende pagina die er verschijnt naar beneden en zet het vinkje aan bij "apps met een lagere beveiliging toestaan " hopelijk is het nu verholpen .
 
Bedankt, is gebeurd! Nu vermoed ik dat het de oudere (niet verschenen) mails niet opeens zal ophalen. Of toch?
 
deze zouden als nog kunnen binnen komen ..bij welke provider zit je ...heeft jouw provider geen webmail waar ook de mails binnen komen ..
 
Bij je instellingen kun je jouw Gmail inbox configureren
Je kan daar verschillende vakjes aan en uitvinken van types postvakken .
Als ze niet aangevinkt zijn , vink die eens aan, en kijk eens of die berichten in één van die postvakken niet zitten .
Zo ben ik geabonneerd op de nieuwsbrief van renmans met hun promoties en die komen automatisch terecht in postvak "Reclame" .

berichtenbalk.PNG
 
Hallo, heb je ondertussen een antwoord gevonden op je probleem? Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje, verwacht dringend een mail en ben dus op zoek naar iemand die me kan helpen ...

Het is niet de bedoeling om op een oud topic te reageren.
Voortaan kun je beter een eigen topic aanmaken.
Maar ik heb jou nu even een eigen topic gegeven.
 
@aarie25 dit is een nieuw topic kijk maar naar de startdatum. Alleen de startpost is overgenomen zodat deze niet opnieuw hoeft te worden getypt.
 
Nee dit was in een oud topic geplaatst. (2017) Ik heb hier een nieuwe topic van gemaakt.
 
Oké, ook voor mij weer helemaal duidelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan