• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Ik moet kiezen uit 1 van deze 5 laptops. Welke raden jullie me aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo2k1

Junior lid
Lid geworden
9 nov 2010
Berichten
67
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ten eerste, van harte bedankt voor het lezen van deze post. Ik ben toe aan een nieuwe laptop en, woonachtig in Brazilië dus heb ik andere modellen om uit te kiezen dan in Nederland, ik heb er 5 geselecteerd. Zouden jullie me kunnen aanraden welke van deze 5 jullie zouden kopen?

1) Lenovo Ideapad 320 Intel Core i5-7200u
2) Dell Inspiron I15-5566-A50P
3) Dell Inspiron i15-5567-A30B
4) Asus X556UR-XX478T
5) Acer Aspire F5-573-51LJ Intel Core i5-7200U

Ik neig zelf naar nr 2 vw de koeling aan de zijkant, wat in Brazilië wel echt een voordeel is. Ik ben benieuwd wat jullie in mijn plaats zouden doen!

Bedankt/Obrigado!
 
De keuze is een afhankelijk van wat je er mee doet.

Wat ik bedoel: Ben je een gamer? Doe je aan foto of video bewerking? etc?

Kun je iets meer vertellen over jouw dagelijks gebruik?
 
Ik als Dell malloot zou zelf ook neigen naar nummer 2. Al is het alleen omdat nummer 2 veel lijkt op mijn Delletje (Dell inspiron 7559) ;)
 
De keuze is een afhankelijk van wat je er mee doet.

Wat ik bedoel: Ben je een gamer? Doe je aan foto of video bewerking? etc?

Kun je iets meer vertellen over jouw dagelijks gebruik?

Eigenlijk niet veel meer dan veel surfen, wat dingen downloaden en lesgeven via Skype. De games die ik speel vereisen absoluut geen top of the line videocard.
 
Ik als Dell malloot zou zelf ook neigen naar nummer 2. Al is het alleen omdat nummer 2 veel lijkt op mijn Delletje (Dell inspiron 7559) ;)

Goede ervaringen met Dell dus. Welke zou je op de 2e plaats zetten?
 
Ik zou voor nummer 1 of 4 gaan. Dat zijn goede laptops. Daar zal je veel plezier aan beleven.
 
Ik zou voor nummer 1 of 4 gaan. Dat zijn goede laptops. Daar zal je veel plezier aan beleven.

Dan ga ik voor die Lenovo. Die wordt vanuit meerdere hoeken vaker aangeraden.

Bedankt!
 
Lenovo is zeker een aanrader. Degelijk apparaat en heeft mij al veel goed gedaan. Je maakt een goede keuze !
 
Veel plezier met je nieuwe laptop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan