• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Illustrator: Blend met strepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

IvonneW

Gast
Dag,

Ik ben nieuw hier, meteen maar een vraag. Ik ben bezig met oefeningen uit het boek Illustrator: classroom in a book. Maak gebruik van CS3.

Als ik de blend-oefening uit het boek maak, dan geeft dat een prachtig verloop te zien, Maar ... in het oefenbestand dat bij het boek wordt geleverd. Doe ik exact hetzelfde, maar dan in een nieuw aangemaakt bestand, dan krijg ik een effect met strepen. Geen idee waar ik dit moet zoeken, het kleurprofiel lijkt hetzelfde te zijn? Iemand suggesties waar dit door wordt veroorzaakt?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen :smile:

Groet, Ivonne
 
Ja, maar hoe? Ik lees in de FAQ iets over beheer bijlagen, maar kan het niet vinden??
 
Hehe, gelukt. Dit had een mooi verloop van rood naar geel moeten worden. Bij het omzetten naar JPEG zijn er fijne lijntjes verdwenen. Maar dat lijkt mij niet zo belangrijk nu. Dit lijkt natuurlijk nergens naar.
Ik heb twee balkjes gemaakt, elk een andere kleur, een geel, een rood, beide geselecteerd, options>blend>make (met smooth color). Dit is het resultaat :(
12573_49779.jpg
 
Gevonden, bedankt voor het meedenken. Stroke moet uitstaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan