• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

imap mappen vernieuwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gewaardeerd
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
1.496
Waarderingsscore
0
Haaaaaaaaaaaa, heb weer iets vervelends. Ben al 3 dagen bezig om een fout te herstellen, maar het lukt niet. Kom nu maar bij jullie. Ik gebruik gmail in Windows Live mail. Nu krijg ik al een paar dagen een melding: Het is raadzaam om de mappenlijst re vernieuwen, zodat deze gelijk is aan de lijst op de IMAP-server. Hoe moet ik dat doen.

Ook krijg ik soms een bericht van de volgende fout:0x800C006F en 0x800CCC0E.

Wat kan ik daar aan doen? Hoop dat iemand iets weet.
 
Je gebruikt nog steeds Windows Mail - dat wordt niet meer ondersteund.
Bovendien als je van begin af aan met IMAP gewerkt hebt, dan begrijp ik niet hoe er een verschil in mappen is ontstaan.
Vermoedelijk ligt dat dus aan Windows Mail zelf.

Windows 10 heeft een eigen Mail-App - daarom dat Windows Mail niet meer ondersteund wordt.
 
Je gebruikt nog steeds Windows Mail - dat wordt niet meer ondersteund.
Bovendien als je van begin af aan met IMAP gewerkt hebt, dan begrijp ik niet hoe er een verschil in mappen is ontstaan.
Vermoedelijk ligt dat dus aan Windows Mail zelf.

Windows 10 heeft een eigen Mail-App - daarom dat Windows Mail niet meer ondersteund wordt.



Haaaaaaaaa Abraham, ja ik gebruik nog steeds WLmail. Ik durfde ook niet Win10 te installeren. Dus heb ik die Mail-App ook niet. Zie zo op tegen vernieuwen. Kan het niet meer zo goed onthouden. Lol. Tja ouderdom.
Net kreeg ik jouw antwoord binnen en toen zag ik ook dit bericht:


Voor het account Gmail (tineketinustien) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Ongewenste berichten is niet voltooid. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.

Reactie van server:
Server: 'imap.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): Ja

Kan dat aan Ziggo liggen?
 
Ha die Tineke,

installeer en ga Mozilla Thunderbird gebruiken.
Wel opletten door je Google als IMAP in te stellen - normaal staat dat al goed ingesteld in Thunderbird - geef dan je Google e-mailaccount in en het bijbehorende wachtwoord en Thunderbird doet de rest.

Thunderbird — Software die e-mailen makkelijker maakt.
Ha die Tineke,

installeer en ga Mozilla Thunderbird gebruiken.
Wel opletten door je Google als IMAP in te stellen - normaal staat dat al goed ingesteld in Thunderbird - geef dan je Google e-mailaccount in en het bijbehorende wachtwoord en Thunderbird doet de rest.

Thunderbird — Software die e-mailen makkelijker maakt.



Als ik dat installeer ben ik dan alles van firefox kwijt?
 
Neen hoor - het zijn echt twee verschillende programma's, die mekaar met rust laten.
 
nou ik heb het geinstalleerd en nu nog naar mijn zin maken. Maar als ik vragen heb weet ik je te vinden. Lol. Heel hartelijk bedankt
 
Mozilla Thunderbird is heel prettig hoor en makkelijk aan te passen.

Persoonlijk is dit mijn populairste thema: Nuvola TB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan