• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In veilige modus opstarten lukt niet, geeft aan fout wachtwoord .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees net nog bij instructies om een gmail adres te gebruiken voor een Microsoft account, dat je niet het wachtwoord van je gmail adres hoeft te gebruiken, het is een nieuw wachtwoord naar je MS account, dus het zou zeker anders kunnen zijn.
 
begrijp eigenlijk niet waarom dat jij persé in de veiligemodus wilt komen ..
*het belangrijkste is nu toch dat jij je kunt aanmelden ..met je Microsoft account
 
@erikdenhouter
Dat klopt beide ww zijn ook niet het zelfde die van mijn gmail is niet dezelfde als van Microsoft account.

@Emi
Ik hoef er ook niet persé in, maar sommige prg verwijderen wordt het aan bevolen om dat is veilige modus te doen, dus ik had geen idee dat ik daar dus niet in kon geraken. Daar ben ik nu onder tussen achter gekomen en dat was dus de rede voor dit hele verhaal.
Gr.
 
Ik zou de pincode verwijderen (dit zeker doen) in je account en daarna het wachtwoord verwijderen. Mocht dit niet lukken overschakelen naar een lokaal account zonder wachtwoord en pincode. Zo ben volledig vrij van log-in. Nadien kan je dit desnoods terug instellen. Een lokaal account in windows werkt altijd veel flexibeler dan een MS log-in, zeker naar de toekomst toe. Is trouwens ook voor niks nodig om via een MS-account in windows in te loggen.
 
begrijp eigenlijk niet waarom dat jij persé in de veiligemodus wilt komen . . .
Veilige Modus is een troubleshooter, een gereedschap, waarom zou je daar niet willen kunnen komen.

Voor de rest is er het aanmaken van die Administratoraccount (zoals anderen voorstelden) en dan het resetten van het ww van de andere account via deze (simpele) methode:


Als dat wel gaat maar niet werkt, dan is het volgende misschien een tip:
bij de inlogprompt kan je Windows+U drukken om toegankelijkheidsopties te zien. Probeer het schermtoetsenbord met elk wachtwoord wat je nu denkt te kennen, dan ben je zeker dat het toetsenbord juiste karakters inbrengt.

Ik begrijp overigens dat je er wel even genoeg van hebt, sorry voor het aanhouden, ik zal mij inhouden :grinning:
 
het gaat hier Niet om het Lokaal account .. !
ene dat de veiligemodus een mogelijke " troubleshooter " zou kunnen zijn ga ik niet betwisten maar als je zelf de administrator bent met beheers rechten dan loop je niet tegen de problemen aan van het niet kunnen verwijderen van sommige programma's en er bestaan dan ook tools zoals de unlocker 1.9.2 die gebruikt kunnen worden voor het verwijderen van deze lastige verwijderbare software .
 
@erikdenhouter
Jij zat dus de hele tijd goed, om in veilige modus te geraken.

@artstudiog
Deze optie is de beste en het snelste zonder al dat gedoe met ww en vragen.

Aan Allen :
Bedankt het is nu gelukt veilige modus werkt, maar idd zoals Emi aangeeft is het voor het verkeerde account, maar kan met de tips van Emi gebruik maken voor het account waar het omgaat.
Mag een slotje op
 
het gaat hier Niet om het Lokaal account .. !
Ik neem aan dat dat aan mij gericht was, en dan heb je gelijk. Ik kon uit de methoden die ik vond nooit opmaken of dat voor beide typen account zou gelden.

Fijn dat je wat verder kwam !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan