• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

indesign

Status
Niet open voor verdere reacties.

markvelde

veldesign
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
818
Waarderingsscore
6
Hallo,

"Selecteertwee

kleuren uit de afbeelding en zet deze om naarsteunkleuren"
Deze vraag krijg ik gesteld bij de cursus indesign. Hoe kan in indesign kleuren worden geselecteerd in een afbeelding?Ben al bezig geweest met tool pipet kleurthema, maar kom er even niet uit. ook al gegoogled maar niet echt duidelijk antwoord. Groeten veldesign
 
Is dit een opdracht voor school? Wat heb je zelf al uitgevonden?
 
Is dit een opdracht voor school? Wat heb je zelf al uitgevonden?

ik volg de cursus via de nti. Als ik de vraag stel via nti duurt het altijd even voor ik antwoord krijg, daarom dus.
Mijn opdracht is :plaats een foto. psd in een document en selecteer 2 kleuren. Zet deze om naar steunkleuren.
Zoals ik al zei, alles geprobeerd maar ik kom er niet achter hoe ik in de foto 2 kleuren moet selecteren.
Als ik de gehele foto selecteer komt wel het pallet kleuren tevoorschijn met de kleuren van de foto.
Het lukt mij wel om een afbeelding die geheel dezelfde tint bevat om te zetten naar een andere kleur via pallet kleuren.Dus genoeg geprobeerd zou ik zeggen,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan