• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Index kwijt...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
483
Waarderingsscore
6
Heb enkele websites, waaronder eentje in Frontpage 2003.
Na wat ge-experimenteer. om een videootje proberen te plaatsen (wat niet lukte), Mijn INDEX kwijt.
Maak ik een nieuwe ? Dan is dat ook een nieuwe, die niets oppakt van de oude Index.htm, die dus verdwenen is.
Ook de index.htm van de backup, om m'n harde schijf pakt het niet op.
Vraag: hoe maak ik weer een nieuwe index.htm die net zo functioneren zal als de index die verdwenen is ?
Al m'n bestanden staan natuurlijk nog wel in de lijst (alleen index is eruit).

* En ja. Ik weet dat FrontPage zwaar verouderd is en dat er meer commentaar op mogelijk is, en dat al dat commentaar
helemaal terecht zal zijn ook. Ik zal het niet bestrijden.
Maar toch..., ik wil gewoon toch die FrontPage 2003 site weer in de lucht.
 
Soms gaan dingen verrassend snel in het leven.
Probleem zojuist al opgelost.
Gelukkig had ik drie backups (apart) van die website op m'n harde schrijf staan- en ik ontdekte er eentje die mij verder geholpen heeft. Van die backup werkte het indexbestand.
Kopieerde ik- en in de lijst op de server geplakt.
Was wel een wat oudere index.htm, maar hij pikte alles toch goed op vanwat ik zelfs gisteren nog ingevoerd had.
Het onderstreept m.i. dus wel het belang van het maken van backups !
Ben dus weer reuze blij, en heb dit probleem misschien dus iets te vroeg gepost.
Sorry daarvoor.
 
Welke PHP-versie gebruikt jouw server.
Want indien jouw host de PHP-versies vernieuwd en de oude PHP-versies verwijderd heb jij een probleem.

Zo zijn er thans legio momenten dat forumbezitters met oude phpBB versies ineens een wit scherm hebben, omdat de host naar PHP 7.1 of zelfs -7.2 is gegaan.
 
Dank voor de snelle reactie Abraham54.
Het lag allemaal aan mijn eigen handelen op de server, in mijn website lijst.
Als iets niet goed loopt ? Doe je de gekste dingen soms.
PHP zou ik zo 1, 2, 3 niet weten.
Ik zit met die... website trouwens bij: Cyrberserv (Ede).
Maar, het probleem is opgelost dus.
 
Het lijkt met toch verstandig te weten welke PHP-versie jij gebruikt en wat Cyrberserv van plan is te gaan doen met PHP.

Ik zit bij Antagonist en mijn forum draait op PHP 7.2.
Maar ik kan nog teruggaan naar heel oud, PHP 5.4......
Voor hoe lang nog - dat weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan