• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Indexeren is gestopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

khaemwaset

Nieuw lid
Lid geworden
15 feb 2017
Berichten
16
Waarderingsscore
1
Ik heb een desktop met Windows 7 Home edition.
Door een fout heb ik de e-mails-indexering gestopt.
Welke gevolgen heeft dat?
Indien het NODIG is hoe moet ik dan het indexeren van de e-mails terug starten?
 
In welk programma heb jij het indexeren van e-mails gestopt?
Is dat in Microsoft Outlook? Welke versie? 2007, 2010 of nieuwer?

Over indexeren van Microsoft Outlook zie hier: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2769651/outlook-search-returns-no-matches-found

Wanneer je het indexeren van e-mails uitzet, kun je nog steeds zoeken naar e-mails, maar het vinden van de gezochte e-mails zou iets langer kunnen duren.

Ter informatie: Vroeger gebruikte ik op een oude pc Microsoft Outlook 2007. Het indexeren bleef maar bezig en raakte nooit af/klaar. Ik heb toen de indexeringsfunctie in Outlook 2007 uitgezet. Het gevolg: ik kon gewoon in Outlook zoeken naar e-mails, en de mails waar ik naar zocht werden daarna zelfs sneller gevonden dan toen het indexeren nog ingeschakeld was.
Maar dit is natuurlijk een extreem voorbeeld. Blijkbaar was bij mijn pc de indexeringsfunctie van Outlook 2007 stuk.
 
ik heb Outlook 2010.
Ik stelde me de vraag of bij het niet-indexeren van de e-mails mijn desktop trager werkt.
Blijkbaar is dit niet zo?
 
Nee, dat is niet zo. Je desktop wordt niet trager wanneer je het indexeren uutschakelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan