• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Indringende video's over autorijden en afgeleid worden...

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Nog niet zo lang geleden zag ik een tien à elfjarig meisje met de mobiel in de hand op een fiets rijden.
Het wordt alsmaar gekker en gevaarlijker daardoor.
En waar nog steeds niet aan gedacht wordt, is dat door de vele uren uren per dag dat mensen naar een klein scherm kijken, deze mensen allemaal bijziend zullen worden.
De brillenwinkels zullen daar weer garen bij spinnen.
 
Voetgangers leven ook een stuk gevaarlijker en in de digitale wereld aanwezig zijn en in de echte wereld hun weg zoeken......


Leuk - let maar op wat er gebeurt, als er een levensgrote aap op de stoep staat:

 
Het is al jaren actueel - geen smartphone gebruiken tijdens de deelname aan het verkeer.
Maar de verslaving om in die platte wereld te communiceren neemt alleen maar toe.

 
Heftig..maar zeker realistisch. Ik begrijp ook niet waarom de moderne auto's ook nog eens van die beeldschermen en media hebben waaraan je je hele smartfoon kunt overzetten. Een radio, cd speler, nav. in de auto meer niet. Kont warschijnlijk door mijn leeftijd.
 
@Korrigan: ga er maar vanuit dat telecomlobby in Europa supermacht heeft.
De infotainment schermen worden steeds belangrijker.
Maar hoe je het draait of keert, ik zie het gebruik van smartphones de hele dag door als verslaving.
En het zorgt er ook voor dat je uiteindelijk myoptie krijgt.

laatst liep er iemand pardoes tegen mij aan - een enorme por in mijn rug.
ik moest gewoon een stap voorwaarts gaan draaide me om en kreeg toen te horen van de smartphone gebruikende wandelaar dat ik in de weg stond!
 
Mijn mening is, dat er in Nederland enkel op een heel bescheiden wijze wordt gewezen op de gevaren, verbonden met het gebruik van een smartphone in het verkeer.
Niet alleen automobilisten - die vormen het grootste gevaar, maar ook fietsers, een hand aan het stuur en in de andere hand een smartpone.
De categorie voetgangers, geheel verdiept in hun digitale wereld - kunnen ook de raarste fratsen uithalen.
Binnen korte tijd tot twee keer toe dat zulke jonge voetgangers bijna tegen mij op mijn fiets aanliepen.
Hoe oud willen die mensen worden?

AT&T is een Amerikaanse provider voor internet en heeft ook veel smartphone abonnementen en is een schoolvoorbeeld van een provider die bewust ervan is, dat mobiel internetverkeer niks in het verkeer te maken heeft.

Een nieuwe en heel mooi gemaakte video in 3D, gemaakt door AT@T:

360 Virtual Reality Experience | It Can Wait | AT&T
View: https://www.youtube.com/watch?v=SrEWiEHTON8



It Can Wait Texting and Driving Simulator - AT&T Annual Report 2012 | AT&T
View: https://www.youtube.com/watch?v=QNwjpT8lVi8
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan