• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies informatie windows 10 voorjaarsupdate 1803

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de nieuwe versie van Windows 10 inderdaad pas in mei voor het grote publiek beschikbaar komt, dan is de benaming van die versie toch een beetje lachwekkend aan het worden.
Het wordt versie 1803 (= jj/mm, betekent dus maart 2018). Maar hij wordt April update genoemd en hij komt uit in mei.
En omdat die update niet bij alle computers tegelijk zal worden aangeboden via Windows Update, zullen sommigen hem pas in juni of nog later ontvangen.

Is dit belangrijk? Nee, niet echt, maar persoonlijk vind ik de benamingen voor de verschillende versies van Mac OS of van android meer aanspreken. Zo kiest android niet alleen voor een versienummer, maar iedere nieuwe versie krijgt ook een nieuwe naam: altijd snoepgoed, waarbij de beginletter eentje verder in het alfabet zit: Ice Cream Sandwich, Jelly Bean, Kitkat, Lollipop, Marshmallow, Nougat. Wel leuk bedacht, vind ik.
 
origineel zou deze 1803 de spring update genoemd zijn of Redstone4
voor wie niet kunnen wachten ...men kan via een esd ook een iso aanmaken via het decryptool uitgevoerd als administrator ...zo heb ik hier me deze Windows10_NL_1803 _17133_x64_dvd aangemaakt ...
voor de esd ga je naar deze site en kies je de link van de taal die je voorkeur heeft ...
download vervolgens het esd bestand ...
haal je de decrypter 4.7 op en pak deze uit ... in dezelfde map als waar je het esd bestand heb bewaard ..
start vervolgens de decrypter op als administrator en geef cijfer 1 in ...
klik op enter en je iso word vervolgens aangemaakt ..
****letop : dit zijn Retail versies ....heb jij een OEM draaiende blijf je best van deze Retail's af
 
Laatst bewerkt:
"spring update" geldt alleen maar voor noordelijk halfrond. In het zuidelijk halfrond wordt dat dan eigenlijk "autumn update"
lol
ik wacht wel tot ie vanzelfs komt, mijn win10 werkt ondertussen naar behoren.
 
Idd, komt vanzelf wel, naam was al veranderd, overigens.
 
Zoals het er nu naar uitziet wordt per 30 april aanstaande de download vrijgegeven voor Windows 10 Redstone 4 1803.

Vanaf 8 mei aanstaand gaat dan rollout beginnen via de Windows update.
 
Mensen kijk uit met deze 1803 de weer vernieuwde ie edge werkt voor veel sites nog niet goed ,
inloggen met de nieuwe inlog site van ing werkt niet,wit scherm.
rtl xl prachtig mooi maar kan niet op voledig scherm en nog meer van dat geneuzel.
toch niet leuk de enigste oplossing tot op heden terug te gaan naar de oude i.e.
 
zouden er paaseieren inzitten?
we houden weer eens ons hart vast, ......spannend

jefken
 
Ben benieuwd wart ik zal gaan tegenkomen als ik hem daadwerkelijk zal gaan implementeren.
 
Hier draait die 1803 als een speer, niks geen problemen ook niet met ING login. Is geïnstalleerd als update van de 1709 versie op de testpc.
 
@duncan90,

Je zou in tussen tijd Firefox of Chrome kunnen gebruiken.
Mogelijk wordt dit met een update weer opgelost.
 
Dat zei de bank ook maar deze laat ik niet bepalen welke i. e. moet gebruiken om bij mn rekening te komen .
Als ik de oude vertrouwde i.e. gebruikt is er niets aan de hand maar deze gaat op termijn verdwijnen.
De ing brengt n nieuwe inlog pagina uit en dan zou je verwachten dat deze ook werkt.
maar ik heb zo t idee dat men van plan is om naar geheel mobiel bankieren over te stappen wat door veel mensen aangegeven is op t ing forum.
 
ook hier geen problemen met de build 1803 betreffende het bezoeken van de ing site...
echter daar ik er geen klant ben kan ik me daar ook niet aanmelden ...

5ae58ca31aefd-Ashampoo_Snap_zondag_29_april_2018_11h10m56s_001_.png


**ruim je cookies eens op !
 
ING heeft recentelijk de ganse look & feel van zijn webpagina's aangepast. Ik heb hier ook een tijdje problemen gehad met het aanklikken van knoppen op hun site (er verscheen geen "handje") of ik moest echt op het randje van die knoppen gaan en dan lukte het wel. Zij hebben dit anlangs aangepast en nu loopt alles prima. Maar zoals EMI al meldde, cookies opruimen met kruimeldief ;)
 
Online banken zijn niet zo'n fan van Firefox en Chrome vanwege grotere risico's op beveiligingslekken. In België zijn er zelfs verschillende (groot)banken die NIET werken met Firefox en Google Chrome. En zelfs 1 bank KBC Business die nog enkel met Internet Explorer werken ... begrijpe wie kan! MS Edge en Opera wordt meestal aangeraden.
 
Als ik de oude vertrouwde i.e. gebruikt is er niets aan de hand maar deze gaat op termijn verdwijnen.

Mocht het opruimen niets helpen, dan kun je Explorer toch nog even gebruiken.
Mochten er dan nieuwe updates zijn uitgebracht die fouten oplossen, kun je altijd nog kijken of Edge weer werkt.
 
Ik gebruik vanwege allerlei strubbelingen die ik altijd heb met IE en Edge die browsers gewoon niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan