• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies informatie windows 10 voorjaarsupdate 1803

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou vergeet die koekies nou maar die waren allang verwijderd, tot aan edge ressetten toe .
de ing gooit gewoon n nieuwe inlog pagina online terwijl deze nog in n devolpers stadium zit.
ze hebben meer belangstelling voor anroid dan voor windows 10.
emi zit op buld 17133.0 ik op 174.134.5 dus op to date zou je denken . tot op heden na alle updates tot nu toe geen verbetering. en emi de pagina die ik laat zien krijg ik na t inloggen bij ing en na 10 minuten wachten wordt je uitgelogd .
 
ik kan daar ik geen klant ben van ING me daar dus niet aanmelden om na te gaan of dat automatisch uitloggen hier ook voorkomt denk echter dat dit eerder in je beveiligings instellingen moet gezocht worden ...daarom ook de vraag welke beveiliging er bij u gebruikt word .
 
de onderdelen update naar versie 1803 is hier zojuist komen aankloppen ..
5ae75b1f61c10-Ashampoo_Snap_maandag_30_april_2018_20h03m44s_001_.png
 
Dat is vreemd - dit is namelijk vanaf 8 mei aanstaande gepland.
Microsoft........
 
toch is het zo ...
5ae75dc14a36e-Ashampoo_Snap_maandag_30_april_2018_20h16m58s_002_.png
 
Hier ook al binnen op 2 pc's. Installatie vlekkeloos verlopen en alle nieuwe functies werkend (lees: beschikbaar).
Was aangekondigd voor vandaag.
 
Damn, Emi, wat doet die perzik onderaan je bureaublad … :p:p:p
Ik wou op de hoofdpc nog even wachten aangezien ik me een zeer grote opdracht bezig ben en met een strikte deadline zit (grafisch) maar terwijl ik bezig was is ie binnen geslopen. Ach, ik had gisteren al een goeie image gemaakt, just in case … of was het Kees?
 
de onderdelen update naar versie 1803 is hier zojuist komen aankloppen ..
5ae75b1f61c10-Ashampoo_Snap_maandag_30_april_2018_20h03m44s_001_.png
ik kan daar ik geen klant ben van ING me daar dus niet aanmelden om na te gaan of dat automatisch uitloggen hier ook voorkomt denk echter dat dit eerder in je beveiligings instellingen moet gezocht worden ...daarom ook de vraag welke beveiliging er bij u gebruikt word .
windows defender
 
ik gebruik zelf de Windows Defender en zie nergens de mogelijkheid om dit na te gaan .
 
Ik krijg hem (helaas) nog niet aangeboden. Daarom ga ik hem handmatig op de pc droppen. Dan kunnen we eventuele fouten ondervangen.

Heb ik het vast meegemaakt als mensen hier met vragen komen. :)
 
Zeker. Dat ben ik dan ook aan het doen. :) Ik heb alleen de link van Lange Pier gebruikt. (had geen zin om zelf te zoeken.) :)
 
Update kwam ook hier vanochtend op 2 machines binnen. Weliswaar even op de button "Zoeken naar updates" geklikt, maar toen vonden beide machines de 1803.

Wat de ING website betreft : ik startte een kwartier geleden een chat met de klanternservice. Grappig is wel dat je dan middels Edge idd. in de oude ING omgeving terecht komt (die dus wél werkt).
Probleem van Edge bij ING is bekend en er wordt aan gewerkt.
 
Ik heb mijn pc even handmatig van de update voorzien. Een opvallend ding had ik wel; op mijn laptop log ik normaal gesproken in met mijn vingerafdruk. Die was verwijderd. Na opnieuw instellen werkt deze weer.
 
Idem hier.
 
Hier is hij via Windows update momenteel ook bezig.
 
hier in Vlaanderen ook
 
Zullen sommige landen voorrang hebben?
Want ik las dit bericht vandaag.

Microsoft raadt echter aan te wachten tot Windows Update de nieuwe versie automatisch verstrekt. Dat gebeurt vanaf 8 mei wereldwijd naar gebruikers die automatisch updaten geactiveerd hebben. De wereldwijde update vindt gefaseerd plaats, waarbij Microsoft bij elke fase bekijkt welke systemen er het geschiktst voor zijn. Volgens Microsoft leidde dit bij de Windows 10 Fall Creators Update, in oktober vorig jaar, tot de snelste verspreiding van een Windows 10-update tot dan toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan