Dat is een prima tip, ikkwav!
Ik had dezelfde problemen met inloggen op Mijn Ziggo. Ik snapte niet wat er aan de hand was. Dan maar een nieuw wachtwoord aanvragen? Maar Ziggo wilde dat nieuwe wachtwoord sturen naar een oud e-mailadres dat allang vervallen was. Had Ziggo mijn nieuwe e-mailadres dan niet? Ja hoor, want op dat nieuwe e-mailadres komen immers al een jaar de mails binnen waarop staat dat er een nieuwe factuur voor mij klaar staat bij Mijn Ziggo.
Dat is voor mij een teken dat Ziggo zijn administratie niet op orde heeft.
Een dag later kwam ik erachter dat ik in Firefox cookies van derden moet toestaan. Anders kan ik niet inloggen op Mijn Ziggo.
En zo regel je dat in Firefox:
Firefox > Menu openen > Opties > Privacy & Beveiliging. Kijk dan onder
Cookies en websitegegevens en stel cookies van derden zo in:
Ik had cookies van derden accepteren eerst op
Nooit staan. Dan lukt het inloggen op Mijn Ziggo niet.
--------------------------------------------------------------------------
Omdat ik me afvroeg waarom Ziggo op de proppen kwam met een oud/opgeheven e-mailadres, heb ik bij Ziggo een overzicht opgevraagd van alle persoonlijke gegevens die ze van mij hebben. In de mail die ik daarna ontving stond het volgende:
"Je vroeg ons om een overzicht van de persoonlijke gegevens die we van je hebben. Dat maken we graag in orde. Binnen 30 dagen krijg je een e-mail met daarin een persoonlijke link om het overzicht te downloaden."
Ik ben benieuwd... Nog wel een maandje geduld oefenen.