• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

inlogscherm windows 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

char

Junior lid
Lid geworden
7 aug 2006
Berichten
60
Waarderingsscore
0
hallo,
ik heb een computer staan met windows 200,de eigenaresse heeft een ander account gemaakt en de administrator gewist.vervolgens weet zij haar accountnaam niet meer.
ik kan nu niet verder komen dan dit invulscherm.
weet iemand wat ik hier mee moet?

char
 
Accountgegevens en wachtwoorden accounts kun je enkel bekijken of wijzigen als je op de PC bent ingelogd als administrator.
 
ja,dat snap ik ook wel,maar misschien is er iemand die
dit gekraakt heeft,zodat je zonder accountnaam verder kunt,anders rest niets anders dan harde schijf in een andere
computer te hangen,data veilig stellen en daarna opnieuw
installeren.
 
Volgens mij kun je de administrator account helemaal niet verwijderen. Weet je daar het wachtwoord nog wel van?
 
nee,maar volgens de dame had ze er geen wachtwoord op staan,enkel een inlognaam,en hoe ze dat had gedaan weet ze niet meer.
het volgende is gebeurd:wilde nieuwe printer aansluiten.
heeft vervolgens oude printerdrivers willen verwijderen,systeem vroeg om cd van w 2000,geplaatst en vervolgens is het opstartscherm verschenen om setup te doen,inplaats van dit weg te klikken is ze verder gegaan met setup terwijl w 2000 draaide,wat er toen fout is gegaan weet ze niet meer,met gevolg dat toen ik er bij kwam tegen bovenstaand verschijnsel aanliep(inlogscherm).
 
Als alle documenten enz. NIET op de C-schijf staan, maar op een andere partitie van de harde schijf, kan Windows 2000 zonodig op de C-partitie opnieuw genstalleerd worden!
Maken jullie wel back-ups van je documenten?
 
kzou het niet weten,compu is niet van mij.
doe het zelf wel,geef ook aan de mensen door om
backups te maken,maar ga dit niet controleren.
dit is hun veranwoordelijkheid!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan