• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies installeren vanaf externe hdd lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie44nl

Gevestigd lid
Lid geworden
31 dec 2012
Berichten
344
Waarderingsscore
7
Hallo allemaal.

Ik gebruik thuis een externe hdd voor opslag voor van alles en nog wat, ook games.
Nou heb ik al verschillende keren geprobeerd daarvandaan iets te installeren op de pc, maar dat lukt niet.
Ik krijg een melding: windows kan geen toegang krijgen tot het gekozen bestand. Mogelijk hebt u geen toegang tot dit bestand.
Als ik alles kopieer naar een interne hdd in de pc en probeer hetzelfde met hetzelfde bestand , dan lukt het wel.
Iemand een idee wat dit is, want ik vind dit wel raar.....
 
Kan je ons dan ook nog vertellen wat dat "iets" dan is? En krijg je ook nog een code bij de foutmelding?
 
Nee ik krijg geen foutcode. Het gebeurt als ik wat wil installeren, zoals een game. ik denk dat lange Pier aardig in d ebuurt zit met dat artikel. dat zoek ik morgenavond even uit.
 
Laat het maar weten, mocht het niet werken kijken we verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan