• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Instellingen in Wordpad Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Ik kan de instellingen in Wordpad niet vinden. Ik wil iets veranderen maar weet niet hoe.
perloc
 
Nee, daar heb ik niets aan. Dat is voor de fröbelschool.
Als ik Wordpad open krijg ik een lijnafstand van 2x de normale ruimte. Default dus. ("Add 10 pt space after paragraphs.") Ik moet altijd eerst die lijnafstand veranderen voor ik normaal tekst kan invoeren. Ik wil die lijnafstand in OPTIONS tot de normale waarde veranderen. Default dus.
Ik ben op zoek naar OPTIONS van Wordpad.
perloc
 
Dat is ongelofelijk! Ieder programma heeft toch een OPTION of SETTINGS ? waar je de instellingen in kunt veranderen?
perloc
 
Als het goed is kun je in Wordpad kiezen voor de regelafstanden 1.0, 1.15, 1.5 of 2. Dat is te regelen in het menu regelafstand (zie afbeelding hier beneden).

5adb70f600a4c-menu_regelafstand_Wordpad.jpg
 
Hoi Perloc - mag ik vragen waarom al die vragen over WordPad.
Het is eigenlijk niks anders dan een opgedikt notepad.

Als het echt gaat om enkel een gratis tekstverwerker - kijk dan eens naar Abiword.
Abiword is gratis en kan een hele hoop.
 
Als het goed is kun je in Wordpad kiezen voor de regelafstanden 1.0, 1.15, 1.5 of 2. Dat is te regelen in het menu regelafstand (zie afbeelding hier beneden).

Dit is aan te passen, alleen als je Wordpad afsluiten springt hij terug naar de oude waardes.
Dit is juist wat Perloc uit wilt zetten, maar dat lijkt niet mogelijk.
 
Tja, dan moet ik er maar mee leven.
Abraham54: het is het enige nadeel van Wordpad. zover ik ervaar.
Dus daar hoef ik geen andere tekstverwerker voor te hebben waar ik weer helemaal aan moet wennen. Dankjewel voor het aanbod.
Voor alle reacties hartelijk dank!
Kan worden gesloten.
perloc
 
Geen dank en ik zal dit draadje sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan