• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Insufficient system resources exist to complete the requested service

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jvv

Nieuw lid
Lid geworden
10 dec 2019
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb een splinternieuwe pc gekocht en wil er alle pokerrooms/software op zetten waar ik een account heb zodat ik eventueel kan gaan spelen als ik zin heb, en dus dan niet alles nog hoef te installeren etc.

Dit is mij gelukt bij : Pokerstars/Bwin/888/ACR/Winamax/GG
Dit is mij niet gelukt bij: Betfair/Partypoker en Ladbrokes.

Zoals gezegd, de pc is splinternieuw, wellicht ontbreken er bepaalde programma's waardoor ie de software niet download ? Of misschien staan settings verkeerd ? Misschien moet ik bepaalde dingen updaten ?
Heb er niet zoveel verstand van;)

Ik krijg steeds heel snel een melding met het bijbehorende geluidje, de melding is helaas altijd weer verdwenen voordat ik m kan lezen. Bij Betfair poker heb ik een keer een schermopname gemaakt en toen stond er:

insufficient system resources exist to complete the requested service


(lENOVO I5-8400 2.8ghz. 8GB RAM. 64 BIT. Nvidea kaart)

Thanks alvast
 
Hoi Emi, vriendelijk dank voor het meedenken. Ik heb de eerste oplossing geprobeerd, zonder succes helaas. Wat bedoel je precies met 'gebruik dat tooltje niet'?

Thanks,
 
Reimage plus, ik zie het nu, overheen gelezen
 
Is dat een los installatieprogramma ?
De foutmelding komt voor wanneer er toegang tot een map wordt gevraagd, maar niet gekregen wordt onder jouw account, bijv. in je TEMP map die vaak nodig is bij installatie.
 
Inmiddels heb ik het installatiebestandje van Party verwijderd en opnieuw geprobeerd. Het werkt nu wel. ( de andere 2 nog niet maar die zijn minder belangrijk) Bedankt heren.
 
Aan gezien jij een nieuw topic over de andere 2 programma`s hebt geopend, ga ik deze sluiten en gaan we hier verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan