• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Intenso external HDD 2tb

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Ik heb problemen met de beveiliging van mijn nog tussen het stof gevonden HDD.
Ik kan de beveiliging niet instellen.
Nog iets,In deze pc-lokale schijf (c:)-eigenschappen-beveiliging,wie mag er bij machtigingen staan?
Toch normaal alleen system-volledig beheer en administrator- administrators?
Maar gebruikers-lezen&uitvoeren???Mag ik die verwijderen?

5e6f612e41929-ExterneHD0.jpg
 
Je wilt rechten instellen op een externe HDD. Waarom zou je dat doen? Als je de schijf alleen zelf in de pc steekt is er niemand die daar verder nog bij kan.
 
Ja sorry maar ik snap echt niks van die rechten en machtigingen.thx Rubensky
Waar zou ik er meer over kunnen leren?Boek,cursus win 10 etc...
 
Denk dat we je wel het een en ander kunnen uitleggen zeker als het gaat om Windows rechten op mappen en bestanden. Wat wil je weten?
 
Ja ik raak er niet wijs uit,dus ik zie allerlei gebruikers en onbekende accounts,anonieme login,
instantie heeft identiteit bevestigd etc...
Vb geavanceerde beveiligingsinstellingen voor lokale schijf c: normaal is system(begint al) wat is dit?
hier de gebruiker met volledig beheer en dan de administrator,maar dan staat er 2x geverifieerde gebruikers geverifieerde gebruikers / wijzigen en daaronder geverifieerde gebruikers / mappen maken gegevens toevoegen,overgenomen van en van toepassing op?????
Btw trustedinstaller is de eigenaar?

Ik hoop dat je me een beetje begrijpt,maar ik kan het moeilijk verwoorden.

5e720c4beeb86-machtigingen.jpg
 
Dit topic over de machtigingen gaat bijna over hetzelfde als deze: Windows 10 - Machtigingen

Laten we het dus even bij 1 topic houden.
 
En de andere op slot doen?
 
Dat heb ik al gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan