• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Intern geheugen controleren, bij opstartprobleem Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb je eerder al vermeld dat het geen zin heeft om een programma op je stick te zetten ...
jij dient de iso op te halen welke ik u gelinkt heb en vervolgens deze iso via rufus naar de stick weg te schrijven zodat je een opstartbare usb stick krijgt ...werd je reeds meerdere keren al vermeld !
 
Dit Acer model werd ooit verkocht met een ingebouwde CD/DVD lezer/schrijver , die werd er dus uitgehaald . Ik blijf bij mijn mening , het zou me niet verbazen dat de harde schijf er ook werd uitgehaald en een harde schijf uit een andere PC werd gestopt waarop Windows 7 werd geïnstalleerd .
 
Let op: misschien kies je hier beter voor een 32-bit versie ipv de 64-bit (pc is al oud). Met de beperkte specificaties van je pc gaat dat beter draaien op 32-bit.
 
hier is de link naar de Windows 7 home premium Sp Nederlands 32 bit ook deze blijft maar 24 geldig via Heidoc
 
In aanvulling van punt 33 van Emi, verleden week een oude pc waarop win7 stond met defecte HD vanaf de eerste keer win 10 geïnstalleerd, de win 7 was blijkbaar niet geactiveerd, heb in win10 de activatiecode van win 7 (vermeldt op sticker die aan pc aanwezig was) en de pc werd automatisch geactiveerd, dus blijkbaar kun je win10 activeren met een geldige win7 licentie zonder win 7 te installeren.
 
Ik heb even de banner van dit topic aangepast. Dit lijkt mij een vraag en geen nieuws.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan