• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet blijft om de 10 minuten uitvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouterios

Nieuw lid
Lid geworden
4 apr 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hi all!


Ik heb ongeveer een halfjaar een ASUS VivoBook. Dit werkt tot op heden prima, maar ik heb één probleem. Mijn laptop blijft disconnecten van Wifi. Het maakt niet uit op welk Wifi netwerk ik zit. In Nederland, het buitenland...het is overal hetzelfde.

Dit is uiteraard enorm frustrerend, dus ik vraag me af of iemand hier een oplossing voor heeft.

Hoor het graag!

Wouter
 
Meteen retour winkel, dat mogen zij oplossen.

Je unt natuurlijk eens in apparaat beheer de netwer adapters verwijderen incluis de besturingssoftware, maar als je daar weinig aas van gegeten hebt en je machine is nieuw en heeft vanaf begin die klachten lijkt me dit een redelijke vraag om garantie.
 
Staat ie toevallig in vliegtuig mode? Zoja, zet dat eens uit en kijk dan eens?
Zonee, dan inderdaad wat AnjoZ schrijft.
 
Wat je ondertussen wel kan proberen:
in Apparaatbeheer de tak 'Netwerkadapters' uitvouwen, rechtsklikken op de draadloze adapter, en kiezen voor 'Eigenschappen - tab Energiebeheer', en het vinkje weghalen bij 'De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen'.
Zelfs als dat werkt is het niet de echte oplossing, maar voorlopig misschien ? Het stroomgebruik kan een weinig hoger worden namelijk.
 
Kijk ondertussen ook even op het internet of er updates voor je drivers zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan