• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet Explorer 11 kan bestand niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maup

Nieuw lid
Lid geworden
30 mrt 2020
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Een gedownload bestand wil ik openen. En dat gaat niet. Het systeem zegt" Deze webpagina wordt door IE beperkt in het uitvoeren van Scripts en Active X besturings elementen". Windows 10 IE 11.
Hoe kan ik dit bestand wel openen?
 
Door een andere browser te gebruiken. Bijvoorbeeld Edge, Firefox of Chrome.
 
Krijg je dan dezelfde melding? Om wat voor bestand gaat het?
 
@Maup Steeds het gehele bericht quoten is onnodig. Je kan reageren zonder quote. Gebruik deze functie alleen als je een bepaald deel van een reactie wilt aanduiden.

Gaat het ook niet als ja via de rechtermuisknop kiest voor open met en dan bijvoorbeeld Firefox kiest?
 
Mogelijk dat het HTML-bestand niet compleet is en dat daarom de browsers er een probleem mee hebben.
 
Druk ik op openen, dan zie ik een flits van het bestand. Daarna verdwenen en komt dat bericht.
 
Mijn probleem heb ik eerder uitgelegd. Ik denk niet dat de antwoorden mij geholpen hebben.
Daarom wil ik het probleem iets anders uitleggen. Ik heb iets gedownload en dit is nu een HTML bestand.
Dit bestand wil ik openen. Wat ik heb geprobeerd is met Chrome, Firefox enz. Het lukt gewoon niet.
Andere downloads is geen probleem om deze te openen. Telkens komt het bericht dat: "Deze webpagina wordt door IE beperkt in het uitvoeren van Script of Active X besturings elementen" Ik heb gehoord dat je dit kan veranderen in IE instellingen.
Echter dit is heel gevaarlijk. Er staat: "Actieve inhoud mag worden uitgevoerd in bestanden in mijn computer".
Echter er is mij een tijdje geleden verteld dat je iets kan veranderen in IE waardoor wel de actieve inhoud kan worden uitgevoerd.
Nu weet ik niet meer hoe en waar.
 
@Maup, de discussie is weer compleet.

Je hebt in plaats van een bestand enkel naar alle waarschijnlijkheid de html van de downloadknop gedownload, in de veronderstelling zijnde dat je daarmee klaar bent.

Geef ons nu eens de link naar het bestand dat jij wil downloaden.

Want alleen zo komen we stappen verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan