Berend Jansen
Gewaardeerd
- Lid geworden
- 16 dec 2013
- Berichten
- 1.333
- Waarderingsscore
- 45
Dank je. Kan zijn dat dat morgen wordt.@Berend Jansen - Succes.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je. Kan zijn dat dat morgen wordt.@Berend Jansen - Succes.
Voor goed troubleshooting zou ik toch bij het begin beginnen; eerst het hele netwerk van de stroom halen, en na een minuut langzaam opnieuw opstarten, te beginnen bij modem / router, en na een minuut of wat als eerste die troublemachine. Het is niet altijd relevant of andere apparaten het wel goed doen.Ik verdenk toch de netwerkkaart, want ook printen via een netwerkprinter gaat ineens niet meer.
Nee. Doet er nu ook niet meer toe. De oplossing was, zoals gemeld, het opnieuw installeren van de laatste versie van KIS.Ik zie nergens dat je eerst eernmalig opnieuw hebt opgestart (liefst met Shift ingedrukt). Was dat (als vanzelfsprekend) al gedaan ?
Ik bedoelde eigenlijk na de eerste constatering van je probleem. Nu is dat herstarten al een keer gebeurd na Kaspersky update, vandaar mijn vraag.Nee. Doet er nu ook niet meer toe. De oplossing was, zoals gemeld, het opnieuw installeren van de laatste versie van KIS.
Had ik inderdaad al gedaan. Zonder resultaat.Ik bedoelde eigenlijk na de eerste constatering van je probleem. Nu is dat herstarten al een keer gebeurd na Kaspersky update, vandaar mijn vraag.
Voor mij is bij zo'n gebeuren de eerste zet het volledig afsluiten van de computer, en vanaf nul opstarten een must om verder te kunnen denken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.