• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost internet valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik een scan heb gedaan , krijg ik twee tekstbestanden te zien in een kladblokvenster. welke van de twee moet ik dan hebben
 
Ik weet niet wat jij gedaan hebt.
Mogelijk dat mijn vorige bericht te verwarrend op jou overkwam, doordat alles er onbedoeld twee keer stond.

Maar je dient datgene te doen wat in mijn vorige bericht staat, dat inmiddels aangepast is.
 
als ik de scan uitvoer, krijg ik twee scantekst bestanden in een kladblokvenster te zien, moet ik dan de FRST text gebruiken, en die naam veranderen in FIXLIST. en hoe kan ik een smartscreen uitzetten.
Heb farbory opnieuw gedownload maar nu word het tegen gehouden door windows smartscreen
 
Oja Idd, als je op meer informatie klikt dan kan je kiezen voor door gaan.
 
nu krijg ik dit te zien,
 

Bijlagen

  • Schermopname (21).png
    Schermopname (21).png
    723,8 KB · Weergaven: 6
Ik snap het echt niet, na de scan krijg ik twee tekstbestanden te zien, een first text en een additiontext, welke kopieer ik nou naar het lege kladblok, en hoe krijg ik hem dan in de dezelfde map als waar farbar exe staat.
 
De Fixlist.txt dient net zo als FRST op het bureaublad te staan, alleen dan werkt de fix.

Dus staat de Fixlist.txt in je documenten of de map downloads, met rechts erop klikken en kies dan voor Kopiëren.
Op jouw bureaublad klik je vervolgens met rechts en kies dan voor Plakken.

Op die wijze moet je het voorelkaar krijgen.
 
ik snap het echt niet wat ik fout doe, ik heb een mapje aangemaakt op buroblad daar frst EXE in gedaan,
vervolgens laten scannen, en een nieuw kladblad geopend, vervolgens na de scan krijg ik twee tekstbestanden een frst exe en een addition exe. de frst exe kopieer ik naar het kladblok en verander de naam naar fixlist.exe, die sla ik op mijn buroblad vervolgens kopieer ik die en verplaats die ook naar het mapje op mijn buroblad, ik open het mapje start de frst exe op en kies voor fixen vervolgens staat er, zie bijgevoegde foto. ik weet niet wat ik nu fout doe
 

Bijlagen

  • Schermopname (22).png
    Schermopname (22).png
    144,4 KB · Weergaven: 8
De Fixlist.txt dient in hetzelfde mapje te zitten.

Dan Start frst.exe en klk niet op de knop SCAN maar daarentegen klik je op de knop FIX
 
heb ik gedaan, maar krijg dezelfde melding te zien als ik hier boven omschrijf.
 
Opstarten via rechtsklik en kies voor 'Als administrator uitvoeren'.
 
heb ik net gedaan dan staat er de fixlist moet in hetzelfde mapje staan als de frst exe, maar dat mapje staat op mijn buro blad en daar staan ze allebei in
 
Je moet de code wel opslaan in een kladblok en dan opslaan als fixlist.txt i.p.v. fixlist.exe
 
gebeurt gewoon als wat ik eerder zei,
heb een map aangemaakt in de map downloads, daar staat de FRST.exe in en de FIXLIST.txt staat in die map, klik ik op FRST.exe en als administrator uitvoeren en vervolgens druk ik op fixen, dan krijg ik de melding het lijkt erop dat u niet weet wat u gaat doen, ik heb er een foto van geplaats in eerdere berichten.

ik moet toch zeker wel alle tekst kopieeren en dan verplaatsen naar een leeg kladblok
 
Onderstaande moet allemaal in de fixlist.txt staan, ander werkt die niet!

start
CreateRestorePoint:

(Acer Incorporated -> Acer Incorporate) C:\Program Files\Acer\Acer Launch Manager\LMEvent.exe
(Acer Incorporated -> Acer Incorporate) C:\Program Files\Acer\Acer Launch Manager\LMSvc.exe
(Acer Incorporated -> Acer Incorporate) C:\Program Files\Acer\Acer Launch Manager\LMTray.exe
(Acer Incorporated -> Acer Incorporated) C:\Program Files (x86)\Acer\Acer Cloud\CCDMonitorService.exe
(Acer Incorporated -> Acer Incorporated) C:\Program Files\Acer\Acer Power Management\ePowerEvent.exe
(Acer Incorporated -> Acer Incorporated) C:\Program Files\Acer\Acer Power Management\ePowerSvc.exe
(Acer Incorporated -> Acer Incorporated) C:\Program Files\Acer\Acer Power Management\ePowerTray.exe
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restrictie <==== AANDACHT
FF Plugin-x32: @intel-webapi.intel.com/Intel WebAPI updater -> C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IPT\npIntelWebAPIUpdater.dll [2013-05-08] (Intel® Identity Protection Technology Software -> Intel Corporation)
FF Plugin-x32: @adobe.com/FlashPlayer -> C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_28_0_0_161.dll [2018-02-24] (Adobe Systems Incorporated -> )
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck] - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChromeSp.crx <niet gevonden>
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx <niet gevonden>
R2 LMSvc; C:\Program Files\Acer\Acer Launch Manager\LMSvc.exe [431656 2013-06-18] (Acer Incorporated -> Acer Incorporate)
C:\Program Files (x86)\IObit
2019-05-30 20:29 - 2016-05-17 20:37 - 000003242 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\{30E5FF41-5272-4010-9992-D8D04A064B48}
2019-05-30 20:29 - 2016-05-15 13:18 - 000003974 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\User_Feed_Synchronization-{F476790F-C76C-44A8-81B0-F166DC93A9BC}
2019-05-30 20:29 - 2013-10-23 18:45 - 000003592 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\Optimize Start Menu Cache Files-S-1-5-21-636424584-502597767-3187748566-500
2019-05-30 20:29 - 2013-10-23 18:44 - 000002914 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\Power Management
2019-05-30 20:29 - 2013-08-12 15:07 - 000002904 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\Launch Manager

EmptyTemp:
CloseProcesses:
cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end
 
zeg maar welke van de tww ik moet plakken in een leeg kladblok en moet veranderen in de naam fixlist.txt
 

Bijlagen

  • Schermopname (23).png
    Schermopname (23).png
    140 KB · Weergaven: 3
  • Schermopname (24).png
    Schermopname (24).png
    152,6 KB · Weergaven: 4
Je moet een leeg kladblok openen ,daar de code inplakken en dan opslaan als fixlist.txt. zo als het beschreven staat in het bericht met de code.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan