• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Internetbeveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvanwijngaarden74

Junior lid
Lid geworden
31 okt 2018
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Diverse aanbieders al gebruikt. Nu heb ik Avira Pro. Voor een jaar aangegaan (denk ik). Maar nu krijg ik een rekening voor het volgende jaar. En dat wil ik niet. De firma Avira kan wel met mij in het Nederlands communiceren maar ik kan het alleen in Engels of Duits doen via de helpdesk met hen. Ik kan ook geen internetadres van de firma vinden om me af te melden. Goede raad is duur. Of gewoon niet betalen?!
 
Lijkt me niet de juiste weg om een overeenkomst te beëindigen. Als de termijn van 1 jaar niet genoemd staat en je hebt niet opgezegd voor het einde van de opzegtermijn zit je vast aan een volgende periode. Mogelijk is het per maand opzegbaar. Door simpelweg niet te betalen loop je het risico op incassobureaus en/of deurwaarders. In ieder geval extra kosten. Pas dus op wat je doet of laat.
 
Even opzoek naar de manier van opzeggen en die methode volgen lijkt mij. Ik denk dat het contract na een jaar gewoon is verlopen.
 
Hallo,

Wat je na moet kijken via je aangemaakte account is dat je NIET heb gekozen voor "automatische verlenging".
Heb je dat wel gedaan dan heb je 45 dagen om het op te zeggen.

Ga naar je account en meestal staat daar wel een mail adres van Avira en anders benader je Avira suport: https://www.avira.com/en/support

5bdadffcdfdba-Screenshot_2018-11-01_Licentieovereenkomst_en_Gebruiksvoorwaarden_Voor_Eindgebruikers_van_Avira_Producten.png
 
Hallo,

Wat je na moet kijken via je aangemaakte account is dat je NIET heb gekozen voor "automatische verlenging".
Heb je dat wel gedaan dan heb je 45 dagen om het op te zeggen.

Ga naar je account en meestal staat daar wel een mail adres van Avira en anders benader je Avira suport: https://www.avira.com/en/support

5bdadffcdfdba-Screenshot_2018-11-01_Licentieovereenkomst_en_Gebruiksvoorwaarden_Voor_Eindgebruikers_van_Avira_Producten.png
Mijn probleem is: Ik kan nergens een email adres vinden. Ook niet op de link die u mee toestuurde. Op mijn account is ook niets te vinden. Alle correspondentie op de helpdesk vindt plaats in een andere taal. Dat beheers k niet. Aanmelden en betalingen gaan wél in het Nederlands.
 
Hallo,

Dat is het nadeel van bepaalde antivirus, wat je kan doen is in het Nederlands je vraag te stellen.
Die via Google laten omzetten Vertalen.
Zet erbij dat je de Engelse taal niet beheerst, anders kan je via Google ook weer van Engels naar Nederlands laten vertalen.


Kies hier via E-mail Support: https://www.avira.com/en/support-phonesupport-for-consumer

Wil je hierna weer een andere betaalde antivirus neem er dan één met Nederlandse ondersteuning zoals
Emsisoft.<==klik hierop.
 
Hallo,

Dat is het nadeel van bepaalde antivirus, wat je kan doen is in het Nederlands je vraag te stellen.
Die via Google laten omzetten Vertalen.
Zet erbij dat je de Engelse taal niet beheerst, anders kan je via Google ook weer van Engels naar Nederlands laten vertalen.


Kies hier via E-mail Support: https://www.avira.com/en/support-phonesupport-for-consumer

Wil je hierna weer een andere betaalde antivirus neem er dan één met Nederlandse ondersteuning zoals
Emsisoft.<==klik hierop.
Grote dank voor de hulp! Ga ik doen. ~ Jan.
 
Graag gedaan. Is een en ander naar tevredenheid afgerond?
 
Mooi, dan zal ik dit topic als opgelost mankeren.
 
Ik heb het graag gedaan. Mocht je ooit weer vragen hebben schroom niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan