• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internetverbinding wordt verbroken tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanheelen65

Nieuw lid
Lid geworden
18 nov 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
INTERNET
Tijdens offline gamen word na een tijdje de internetverbinding verbroken
Ik heb een hub tussen de internetkabel(kpn) en mijn pc
Op de hub zit de ethernetkabel, kabel naar pc en de printerkabel
Als ik game met GTA V of Watch Dogs of doom zoals ik zei word de verbinding verbroken
Ik haal de kabel uit de hub sluit m rechtstreeks op de pc weer internet
Dan weer alles op de hub aansluiten geen probleem met internet
Ligt dat misschien aan de ethernetaansluiting van mijn moederbord?

Mijn specs zijn : gigabyte h270-hd3
Cpu:i5 7500
Gpu msi gtx 960 oc 4gb
16gb ddr4 2400 mem
Voeding corsair 1000 w
Bord cpu en geheugen zijn een paar weken oud plus legale Windows geïnstalleerd door de computerwinkel
Of is het een softwarefout?
Wat is er aan te doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Vanheelen65,

Allereerst welkom hier op het forum!

Zou jij eens kunnen kijken wat er gebeurd als jij hem rechtstreeks op het modem aansluit, dus zonder hub er tussen.
Welke Windows versie gebruik jij?
 
Tokkelbord is ook stuk, die kan alleen maar hoofdletters typen, schreeuwen is dat.........

Energieinstellingen voor de adapter op altijd aan zetten proberen.
 
vanheelen65,

Welkom bij het NCF!

Ik heb het volgende gedaan:
1 Topic omgezet van enkel hoofdletters naar gewone (kleine) letters. En nee, daar heb ik niet de gehele tekst voor over getypt.
2 Het topic een titel gegeven die een meer strookt met de vraag dan alleen maar INTERNET.
3 Het topic verplaatst naar de juiste sectie.

4 nu wacht ik de reactie van de topic starter af op de vragen die hierboven zijn gesteld, en of de oplossing aangedragen door Lange Pier werkt.
 
Abraham54 heeft besloten de president uit te gaan hangen. Ach ja, hij denk misschien dat dit ook het PCF is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan