• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interview met LucLCG

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
16.735
Waarderingsscore
333
Geachte forumleden,

Het was een tijdje stil in dit forumonderdeel, maar nu heb ik al weer een nieuw interview voor u. Deze keer met LucLCG.
OB1 was nog 12 toen hij werd genterviewd; Kasper169 is 13 jaar; Luc is een jaar ouder. Ja mensen, de jonge garde rukt op. En hoe! De een maakt zelf apps, de ander weet al meer van hardware dan ik. Hoe moet dat aflopen? Ik heb nu al moeite om te begrijpen waar ze het over hebben: what the heck is 'sjizzle' nou weer? Ja echt, ik begin me een oude knar te voelen. Misschien nog wel een krasse knar, maar toch.... :wacko:

Maar goed, ik zal Luc nu aan het woord laten.


1. Geef een korte omschrijving van jezelf (naam, leeftijd, hobby's, woonplaats etc.)
Ik ben Luc, 14 jaar, jong h? Enne, houd van gamen, video editen (ja, dat is zelfs een hobby van mij), volleyballen, en beetje bezig zijn met pc's uit elkaar halen, en in elkaar zetten.

2. Wat doe je in het dagelijkse leven? (school, werk etc.)
2x in de week stage bij een ICT bedrijf. Ik help met PC problemen, en bouwen. Verder 3 dagen naar school. Verder beetje gamen.

3. Hoe heb je het NCF ontdekt en waarom heb je jezelf geregistreerd?
Nou, ik las eens iets over een programma, wat wel eens een virus kon zijn, dus liet mijn PC nakijken. Toen ben ik beetje blijven hangen, vanwege de sfeer.

4. Hoe kom je aan je forum nickname?
Luc > Naam, LCG > Clan, die enkel voor vrienden is :p

5. Waar kijk je het meeste en waar plaats je de meeste berichten op het forum?
Aanschaf en advies!

6. Waarvoor wordt jouw computer allemaal gebruikt?
Videobewerking, gamen, Word.

7.Wat is je favoriete...
Eten: Pizza salami!
Sport: Volleybal!
Dier: Vis? :p
Film: Flikken Maastricht - De overloper
Boeken: Ik lees geen boeken, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar actie, spanning en dat soort shizzle! :p
Artiest/band: Oef, moeilijk... Luister eigenlijk geen muziek... Ben niet zo'n iemand die echt veel aan muziek doet.

8. Noem n ding dat je direct zou veranderen aan het NCF en n ding wat naar jouw mening nooit weg zou mogen.
Wat erbij mag: Niets, vind het al erg compleet!
Wat weg mag: Niets! Alles is leuk om te lezen!

9. Beschrijf je PC met de bijbehorende onderdelen.
Kast: Corsair Carbide Series 200R,
Processor: i7 4770
Moederbord: ASrock h87 (of b ) pro4 (nieuw) andere mobo heb ik aan iemand verkocht, ik ga toch niet overklokken
RAM: 16GB (Geupgrade)
Videokaart: GTX770
HD: 2x 1TB
SSD: Samsung 840 evo 120gb

10. Wat zou jij doen met 1 miljoen?
PC's voor LAN-Party's kopen!

11. Heb je verder nog opmerkingen?
Dat ik NCF erg leuk vind, en het zonde zou vinden als het ooit offline moet!
 
Dure computers voor LAN-Party :p
 
Ik had echt gedacht dat je ouder was. Wel leuk om wat meer ovet jou te weten te komen.

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
 
Ik had echt gedacht dat je ouder was. Wel leuk om wat meer ovet jou te weten te komen.

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Dat hoor ik vaker, waaraan denk je dat?
 
door je taalgebruik en omdat je zo veel van hardware weet.
 
Leuke interview :) Wat volg je op school?
 
Leuk, ik ga binnenkort hopelijk ook iets met het grafische doen. Drukvoorbereider/Desktop Publisher.
grafisch en server/netwerk is wel het tegenovergestelde, je kiest best iets wat je het liefst doet.

Ik ben zoals je weet graag bezig met hardware, pc's samenstellen, dingen vergelijken,.. Maar ik zou dat liever als hobby doen, en niet als job.
Als job zou ik dan liever voor een bureau'tje zitten, en niet met de hardware zelf.
 
Ok, bedankt!
 
Oeps, ik bedoel uiteraard 14.
 
Hoi Luc, leuk dat jij ook een interview hebt gegeven.
Ook ik heb me verbaasd over jouw werkelijke leeftijd - dus fijn dat we hier zo mogelijk nog lang van plezier van jou hebben.
 
Hoi Luc, leuk dat jij ook een interview hebt gegeven.
Ook ik heb me verbaasd over jouw werkelijke leeftijd - dus fijn dat we hier zo mogelijk nog lang van plezier van jou hebben.

Was er denk ik op het moment van schrijven daar niet helemaal bij ofso. Bedoelde 14
 
Hahahaha, zo grappig om dit 4 jaar later terug te lezen... :worried::D
 
Leuk nietwaar, als je kan terug kijken naar iets wat je deed, toen je jonger was
 
Haha ja! Hoe alles ook serieus verandert is, ongelofelijk. Van ICT naar de detailhandel.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan