• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Ipad IOS verhogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowanb8

Gevestigd lid
Lid geworden
9 sep 2010
Berichten
382
Waarderingsscore
1
Hallo mensen.

Ik heb een iPad gekregen (oudje, prima te gebruiken als snijplank) Maar nou wil ik die tablet toch proberen uit te rusten met een recenteren iOS (te denken aan 7 of 8) zodat ie nog enig sinds te gebruiken is voor bijv. Youtube. Iemand tips voor een programma of site die me er e.v.t. bij kan helpen?

Mvg Rowan
 
Hallo,

Het kan een probleem zijn, want Apple staat dit niet toe.
Maar als je de Ipad versie kunt vermelden, dan kunnen wij eens kijken of het mogelijk is.
Maar dat houd wel in dat je hem moet jailbreaken en dan kan een risico zijn.
Ook is het de vraag of de hardware wel een nieuwere versie ondersteunt.
 
Jailbreaken maakt niet uit, heb m voor niks dus mocht er wart fout gaan is het "jammer dan" specs zijn:
Processor(s)1,0GHz-single-core Cortex-A8 Apple A4[1]
Geheugen256 MB
Opslag16,GB
Scherm9,7" 768×1024 pxl
Het is een Gen 1 die nu op 5.1.1 draait dus lijkt me dat ie 1 a 2 hoger (dus ios 6-7) toch aan moet kunnen?
 
Via Google zijn genoeg hits te vinden.
Maar ik bedenk mij net dat het volgens de forum regels niet is toegestaan links of programma`s te delen voor dit soort dingen. Want Apple staat dit niet toe, dus dan is het voor mij niet toegestaan jou tips of manieren aan te reiken.
 
Via Google zijn genoeg hits te vinden.
Maar ik bedenk mij net dat het volgens de forum regels niet is toegestaan links of programma`s te delen voor dit soort dingen. Want Apple staat dit niet toe, dus dan is het voor mij niet toegestaan jou tips of manieren aan te reiken.
Via Google zijn genoeg hits te vinden.
Maar ik bedenk mij net dat het volgens de forum regels niet is toegestaan links of programma`s te delen voor dit soort dingen. Want Apple staat dit niet toe, dus dan is het voor mij niet toegestaan jou tips of manieren aan te reiken.

Dan kun je het idd beter niet delen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan