• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Ipad laadt extreem traag op

Status
Niet open voor verdere reacties.

bacoma2017

Nieuw lid
Lid geworden
10 aug 2017
Berichten
20
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal, ik heb een Ipad maar het opladen van dat ding neemt zoveel tijd in beslag. Ik denk dat een volle batterij makkelijk 4 a 5 uur duurt wat echt extreem lang is. Ik gebruik meestal een powerbank met een vrij sterke outage en nog steeds duurt het eeuwen. Als ik andere apparaten oplaad via de powerbank gaan deze wel extreem snel. Iemand ervaring met dit ?
 
Hoe oud is die iPad inmiddels?
Het kan zijn dat een nieuwe accu het euvel verhelpt.
 
Mijn iPad Air 2 (gekocht in juni 2015) laad ik altijd op met de bij aankoop meegeleverde adapter en kabel. Dan duurt het volledig opladen ongeveer 4 uur. Dat is volgens mij een normale oplaadtijd voor mijn type iPad. Na volledig opladen kan ik de iPad ongeveer 10 uur achter elkaar gebruiken.

Opladen via een USB poort van de pc duurt veel langer. Ook opladen van een iPad met behulp van een oplader voor een iPhone zal veel langer duren (ongeveer 10 uur, schat ik).
De output van een iPad oplader is 2,1 A.
De output van een iPhone oplader is slechts 1 A.

Ik ben niet in het bezit van een powerbank.
 
Afhankelijk van het type Ipad kan de oplaadtijd korter zijn. Wat betreft de Ipad 2 kan ik mij helemaal vinden in de lezing van Porrelaar.
 
Zeker ik ken de verschillen. Vermoedelijk heeft de Air 2 nog niet de helft van de laadtijd nodig die de Ipad 2 nodig heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan